Ralph schreef:Waar heeft hij gaten in geboord? In de demper of in de bocht?
maakt niks uit waar je gatten boort als het maar groten gaten zijn en flinkveel, minimaal 56 stuks
wij gebruiken blumol holle boren diameter 22 mm, hoef je er niet zoveel kleinere gaten te boren, dan is 15 tot 20 voldoende, vooral als je boort in de expansie net voor ie overgaat naar de demper.
Nee die powerbanden gaan op kleur. Ik had eerst eerst een zacht gele maar die was een beetje tam, nu heb ik een hard roze. Dan weet je echt niet wat er gebeurd
mx jake schreef:stuur er maar meteen een stuk of 10
want ze slijten nogal snel
heb net een nieuwe gestoken, was nog eentje die ik liggen had van men kawa,is dus een groene, maar dat zie je toch niet omdat hij in je motor zit he. Jaja een groene, wat is er nog beter dan groen?
Ralph schreef:Dit is een stukje P. Kouwes, lijkt verdacht veel op jouw teksten:
Wat je dus veel ziet is dat dingen te ver gaan maar als dat dan te dichtbij is dat te ver gaan dan komt het wel heel dichtbij of zoiets moest ik aan denken wat ik wel veel doe de laatste tijd denken want dat is met me hersens en die hebben een oplazer gekregen waardoor ik opeens allemaal inzichten heb van me eige maar dat hou je toch maar wat ik wilde zeggen is dat er dus nu bij de geenstijl veel kontmotie is over die dinges die zaad iere heeft gemaakt op de joodse vervolging met iets van een auweisparty of zo en dat staat dan allemaal op de geenstijl die dan zeggen kijk eens dat mag niet oohhhh dat is zaad iere die niet goed is want niet van ons en dan dus mensen in de reactie die dan
het is in ieder geval zeer kort in de buurt,meschien even uitleggen wat family is
valt je tog niks meer in
ksnap er nix van leg is uit wie die kouwes is, en kben er zeker geen familie van en ik woon in meerdegatstraat