hm, het gaat bij mij tussen de PRO CIRCUIT en de CT... omdat deze nogal de stilste zijn, als je de top 4 bekijkt voort de uitlaten zie je nergens de yoshi staan! op 1: CT 2: Pro circuit etc...
die 2 uitlaten zijn ook de stilste... weet het echt niet.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik kan alleen aan de Pro Circuit komen, prijs weet ik niet precies, zal tussen de 300 en de 350 euro zitten. Kan het wel checken voor je als je dat wil.
Persoonlijk vind ik het HMF geluid té luid en niet mooi zoals Mika zegt. Is geen geluid waarvan je zegt, waw, dat klinkt schoon.
Wat betreft je keuze Hanzie : CT en Pro Circuit zijn (zeker in Europa) geen gekende merken, Pro Circuit nog iets meer, maar persoonlijk weet ik niemand die er één heeft, heb er wel één in bestelling staan voor een KVF650, dus ik hou je op de hoogte.
Heb intussen al 't één en 't ander gezien en gehoord van uitlaten en moet zeggen dat ik blijf bij de Yoshi. Heb nog nooit iemand geweten met problemen van uit elkaar vallen of zo en qua power zit je zeker goed. Vertrouw niet te veel op de tests, want meestal vliegt die uitlaat eronder zonder jetting en gaat ie op de testbank. Zo kan je natuurlijk geen treffelijk resultaat hebben. Maar ja, anders zijn ze wel een weekje bezig voor het testen van 10 uitlaten...
Bovendien vind ik het TEC systeem van Yoshi zodat je stiller kan maken ideaal. Anders sta je daar met een uitlaat die je te luid vindt.
Ter info, Yoshi kost 720 € voor full en 520 voor slipon