Uitlaat z400
Uitlaat Wileyco
Misschien kun je eens kijken op Wileyco kijken. Daar staan meteen filmpjes bij met geluid en een Dyno- rapport.
Zie www.Wileyco-racing.com
Zie www.Wileyco-racing.com
hm, het gaat bij mij tussen de PRO CIRCUIT en de CT... omdat deze nogal de stilste zijn, als je de top 4 bekijkt voort de uitlaten zie je nergens de yoshi staan! op 1: CT 2: Pro circuit etc...
die 2 uitlaten zijn ook de stilste... weet het echt niet.
die 2 uitlaten zijn ook de stilste... weet het echt niet.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
wie o wie heeft prijzen en gaat me een uitlaatje verkopen?
ik wil prijs van:
Pro Circuit full exhaust system t-4
CT full exhaust system
HMF full exhaust system met zo'n extra demper
wie verkoopt me er een? ik hoor het graag!!!
ik wil prijs van:
Pro Circuit full exhaust system t-4
CT full exhaust system
HMF full exhaust system met zo'n extra demper
wie verkoopt me er een? ik hoor het graag!!!
DQT Racing Team
Even tussenin. Een filmpje van een vforce met dual hmf uitlaten:
http://www.ars-autorepair.com/camaro/vforce.WMV
Laatst gewijzigd door ~JoAcHiM~ op do 29 jan, 2004 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
KFX540
-
- Quad Expert
amaj, das bijna storend!~JoAcHiM~ schreef:Even tussenin. Een filpje van een vforce met dual hmf uitlaten:
White LTZ-450 - powered by MSD -
Het geluid is erg hard maar wel gaaf. En die vent kan echt totaal niet rijden!!~JoAcHiM~ schreef:Even tussenin. Een filmpje van een vforce met dual hmf uitlaten:
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het HMF geluid té luid en niet mooi zoals Mika zegt. Is geen geluid waarvan je zegt, waw, dat klinkt schoon.
Wat betreft je keuze Hanzie : CT en Pro Circuit zijn (zeker in Europa) geen gekende merken, Pro Circuit nog iets meer, maar persoonlijk weet ik niemand die er één heeft, heb er wel één in bestelling staan voor een KVF650, dus ik hou je op de hoogte.
Heb intussen al 't één en 't ander gezien en gehoord van uitlaten en moet zeggen dat ik blijf bij de Yoshi. Heb nog nooit iemand geweten met problemen van uit elkaar vallen of zo en qua power zit je zeker goed. Vertrouw niet te veel op de tests, want meestal vliegt die uitlaat eronder zonder jetting en gaat ie op de testbank. Zo kan je natuurlijk geen treffelijk resultaat hebben. Maar ja, anders zijn ze wel een weekje bezig voor het testen van 10 uitlaten...
Bovendien vind ik het TEC systeem van Yoshi zodat je stiller kan maken ideaal. Anders sta je daar met een uitlaat die je te luid vindt.
Ter info, Yoshi kost 720 € voor full en 520 voor slipon
Wat betreft je keuze Hanzie : CT en Pro Circuit zijn (zeker in Europa) geen gekende merken, Pro Circuit nog iets meer, maar persoonlijk weet ik niemand die er één heeft, heb er wel één in bestelling staan voor een KVF650, dus ik hou je op de hoogte.
Heb intussen al 't één en 't ander gezien en gehoord van uitlaten en moet zeggen dat ik blijf bij de Yoshi. Heb nog nooit iemand geweten met problemen van uit elkaar vallen of zo en qua power zit je zeker goed. Vertrouw niet te veel op de tests, want meestal vliegt die uitlaat eronder zonder jetting en gaat ie op de testbank. Zo kan je natuurlijk geen treffelijk resultaat hebben. Maar ja, anders zijn ze wel een weekje bezig voor het testen van 10 uitlaten...
Bovendien vind ik het TEC systeem van Yoshi zodat je stiller kan maken ideaal. Anders sta je daar met een uitlaat die je te luid vindt.
Ter info, Yoshi kost 720 € voor full en 520 voor slipon
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Gewone, titanium is weggesmeten geld, tenzij je een geldboompje staan hebt natuurlijk.
BTW Rino kost 420 €
BTW Rino kost 420 €
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be