andere uitlaat raptor 700... DE WELKE?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Lunatic
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Lunatic »

anders zonder uitlaat :afgestudeerd:
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

Lunatic schreef:anders zonder uitlaat :afgestudeerd:
'

dat werkt dus voor geen meter want je hebt tegen druk nodig en zonder uitlaat valt die weg
CustomCoatingsHelvoirt
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Had het niet echt gevolgd maar hier mijn bemerkingen :

Algemeen : blijf als niet pro af van carbon en titanium. Beiden zijn minder sterk dan stainless (inox) en zelfs met inox loopt het soms al niet over. Aluminium is nog te doen voor demper, op voorwaarde dat verbinding met de buis naar motor en eindstuk goed zijn. Als je één keer zonder demperwol hebt gereden en titanium en carbon hebben te warm gekregen dan is ie naar de knoppen. Topteams rijden met titanium en carbon maar vervangen uitlaat ook iedere cross... Dus hangt af van budget dat je hebt...

Akropovic is bij mijn weten enkel in titanium. Piron reed ermee, zeer tevreden over pk's en afwerking, maar rijdt er intussen ook niet meer mee... ook gebroken dus...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Bericht door speedfreak »

:? da wist ek niet. Moek nog eens tegoei rond zien dan. :muur:
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik kreeg net dezelfde raad van Nikolas indertijd en rij nu ook met een stainless steel Yoshimura rond. :)
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

dus dan wordt het een 2 brothers, niet duur, klinkt goed, ziet er mooi uit, en alu met magnesium.
hmmmmmm. eat me..
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

No Limit YFZ schreef:Had het niet echt gevolgd maar hier mijn bemerkingen :

Algemeen : blijf als niet pro af van carbon en titanium. Beiden zijn minder sterk dan stainless (inox) en zelfs met inox loopt het soms al niet over. Aluminium is nog te doen voor demper, op voorwaarde dat verbinding met de buis naar motor en eindstuk goed zijn. Als je één keer zonder demperwol hebt gereden en titanium en carbon hebben te warm gekregen dan is ie naar de knoppen. Topteams rijden met titanium en carbon maar vervangen uitlaat ook iedere cross... Dus hangt af van budget dat je hebt...

Akropovic is bij mijn weten enkel in titanium. Piron reed ermee, zeer tevreden over pk's en afwerking, maar rijdt er intussen ook niet meer mee... ook gebroken dus...
Ik dacht dat wanneer er geen wol meer inzit, je uitlaat ook niet zo warm meer wordt.
In de mijne was alle wol eruit en als je de quad stil legt kun je er veeel rapper je hand opleggen dan één die vol zit met wol.
Wol houd de warmte niet meer vast want ze is er niet :draailach:
(een inox van mij)
KFX540
Plaats reactie