achterrem "pakt" niet goed meer
achterrem "pakt" niet goed meer
Ik heb 3 weken geleden nieuwe remblokjes geplaatst,origineel van Yamaha. Prima achterrem tot ...vandaag.Omdat ik een nieuwe kogellager(rollement) moest steken op de achteras had ik de remklauw er moeten afnemen.Achteraf alles terug geplaatst.Nu kan men de hendel volledig inknijpen en toch heb ik bijna geen rem.Remklauw ,blokjes,terug uit elkaar gehaald,maar er was niets abnormaal aan te zien.Remcilinder werkt perfect in en uit.Remleiding ontlucht voor alle zekerheid maar geen enkele beterschap.Er komt gewoon niet de gewenste drukkracht van of op de remcilinder.Ik vind het raar dat ik altijd prima rem gehad heb en nu zonder eigenlijk aan de rem gewerkt te hebben is er plots bijna geen meer.Weet er iemand raad hiermee?Thanks
Re: achterrem "pakt" niet goed meer
Ik bedoel welk type yamaha, omdat hij zei:Robby schreef:aangezien hij ontlucht zegt is het een hydraulische.
dan moet het een 4x4 of zoiets zijn omdat hij geen voetrem heeft?*** schreef:Nu kan men de hendel volledig inknijpen en toch heb ik bijna geen rem.
Misschien verliest hij ergens druk, controleer je koppelingen en leidingen eens...
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadracer