beschadigde velgen
ga eens met de baas praten, iedereen kan is een fout maken maar dan moet je u verantwoordelijkheid opnemen en zorgen dat er een oplossing komt,zodat iedereen terug tevreden is.en ze hadden u dat wel eerlijk mogen zeggen wat er gebeurd is met u velg als je de wielen ging ophalen ! tenslotte heb je toch ook met echte euro's moeten betalen he',...
Heb ook banden laten vervangen bij een auto zaak en klemmen ze hem ook in toen dacht ik ook van hoop dat er geen krassen op komen.
Maar is niks te zien als je het maar goed inklemt.
Zeg gewoon ik wil nieuwe velg en als je niet dezelfde kan vinden geef je maar 4 nieuwe en krijge je deze door je ruit terug geslingert.

Maar is niks te zien als je het maar goed inklemt.
Zeg gewoon ik wil nieuwe velg en als je niet dezelfde kan vinden geef je maar 4 nieuwe en krijge je deze door je ruit terug geslingert.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Ze hebben volgens mij een slecht afgeregelde machiene gebruikt ,want als je de arm omlaag zet tot op de rand van de velg en je gaat hem klemmen komt hij normaal een +-3mm naar boven en naar achter te staan .Ik weet niet of het 8" of 10" velgen zijn want sommige machienes kunnen maar tot 10" banden monteren (of kleiner maar dan met adapterstuk)Ik kan de binnenkant van de velg niet zien maar het kan zijn dat ze ze "omgekeerd "moeten de-en monteren ,dat hangt af waar de "breedste "kant is van de velg .
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
jeps, ben langsgeweest, ze gaan m'n band overzetten op een nieuwe velg.
Ik heb enkel gevraagd achter die met de kras over de hele ring, da andere niet, want daar waren al wat 'schaafwonden' op door gebruik.
Ik ben blij dat het zo opgelost is geraakt
edit: het waren 9" velgen (standaard raptor achtervelg)
Ik heb enkel gevraagd achter die met de kras over de hele ring, da andere niet, want daar waren al wat 'schaafwonden' op door gebruik.
nu mag je de winkelnaam wel noemen, want het zijn vriendelijke mensenJohnBeton schreef:jeps, ben langsgeweest, ze gaan m'n band overzetten op een nieuwe velg.