terugroep actie Suz. LTZ 400's

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

terugroep actie Suz. LTZ 400's

Bericht door motorfret »

Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

vlam een ferme streep door de rekening van suzuki :mrgreen:
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

inderdaad da zijn der een hoop zu. gelukkig da ik nog een 2004tje heb mss slechte veren ma goeie moteur
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Was niet echt slim van Suzuki. Cannondale heeft diezelfde domme fout gemaakt... :muur: :muur: :muur:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Skicks
Quadracer
Quadracer

Re: terugroep actie Suz. LTZ 400's

Bericht door Skicks »

ik heb ne 2005, wa moet ik doen om da gratis te veranderen te krijgen?
wally
Quadracer
Quadracer

Re: terugroep actie Suz. LTZ 400's

Bericht door wally »

Skicks schreef:
ik heb ne 2005, wa moet ik doen om da gratis te veranderen te krijgen?
contact opnemen met je dealer. Neemt hem in, besteld nwe onderdelen. daarna krijg je hem terug. kosten:0 euro...
hmmmmmm. eat me..
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

dat probleem heeft zich nog al voorgedaan in het verleden heb ik op et forum eens gezien

perodiek eens het koelwater en etc veranderen en alles zal wel heel blijven dan
GO FAST ...OR GO HOME!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Heeft niks te maken met periodiek het koelwater ververssen. Suzuki heeft koelwater gebruikt wat niet veilig is voor magnesium.

De oplossing is koelwater gebruiken dat veilig is voor magnesium OF het hele zooitje laten vervangen voor aluminium onder garantie.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Ik denk dat Suzuki er toch niet zo slecht aan gedaan heeft om dit officieel te maken, want zo bewijzen ze toch ergens dat ze het beste voorhebben met de kwaliteit van hun producten. Moesten ze het nu stilzwijgend aanzien hebben en er niets over bekend gemaakt hebben, zouden verschillende "slachtoffers" het aanzien hebben als een "ziekte van de 2005 modellen", zoals dit wel bij andere merken ook het geval is, en zouden de consumenten zelf voor de kosten mogen opdraaien. Nu biedt Suzuki hun klanten een gunst door dit mede te delen en zo toch het vertrouwen in hun merk hoog te houden. Een goeie en juiste beslissing van de managers als je het mij vraagt. :wink:
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door motorfret »

FROSTiON schreef:Ik denk dat Suzuki er toch niet zo slecht aan gedaan heeft om dit officieel te maken, want zo bewijzen ze toch ergens dat ze het beste voorhebben met de kwaliteit van hun producten. Moesten ze het nu stilzwijgend aanzien hebben en er niets over bekend gemaakt hebben, zouden verschillende "slachtoffers" het aanzien hebben als een "ziekte van de 2005 modellen", zoals dit wel bij andere merken ook het geval is, en zouden de consumenten zelf voor de kosten mogen opdraaien. Nu biedt Suzuki hun klanten een gunst door dit mede te delen en zo toch het vertrouwen in hun merk hoog te houden. Een goeie en juiste beslissing van de managers als je het mij vraagt. :wink:
daar heeft het in directe zin niks mee te maken:
er is tegenwoordig in de USA een wet van kracht, die bepaald dat een product dermate ontwikkeld moet zijn dat de koper van het product geen lijfelijke schade kan oplopen (in die zin althans).
om deze wet te controleren is een instituut opgesteld, waar kopers met klachten terecht kunnen. mocht een fabrikant dan inderdaad aansprakelijk zijn, worden ze vervolgd en voor alle gevallen aansprakelijk gesteld. iets wat je in amerika de kop kan kosten als fabrikant met de schade vergoedingen die ze uitkeren aldaar. dus kun je dergelijke "lawsuits" beter voorkomen en een terugroepactie opzetten.

eventuele problemen die later opduiken, moeten ook aan dit instituut gemeld worden, om ze te overtuigen dat de oplossing daadwerkelijk de juiste is.
dit heeft als gevolg dat deze terugroepacties ook overal officieel bekend (gemaakt moeten-) worden.

vandaar dus dat dit tegenwoordig zo "veel" en duidelijk gebeurd.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Zo had ik het nog niet bekeken... Bedankt voor de toelichting! :afgestudeerd:
Wilf
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Wilf »

Al effe oud nieuws ... http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=60

... maar enkel van toepassing voor US, voorlopig toch ... zo blijkt ...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is heel lang al bekend en ze hebben er nooit wat aan willen doen, maar uiteindelijk moesten ze wel.
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Ik heb 5 maand geleden mijn koelwater vervangen door koelwater van wurth, tot op heden geen verlies van koelwater vastgesteld. en ikke blij natuurlijk.
Plaats reactie