terugroep actie Suz. LTZ 400's
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 232
- Lid geworden op: wo 11 aug, 2004 07:38
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
terugroep actie Suz. LTZ 400's
nu officieel:
http://www.suzukicycles.com/Recalls/pdf ... 87_CSP.pdf
http://www.suzukicycles.com/Recalls/pdf ... 87_CSP.pdf
Re: terugroep actie Suz. LTZ 400's
ik heb ne 2005, wa moet ik doen om da gratis te veranderen te krijgen?motorfret schreef:nu officieel:
http://www.suzukicycles.com/Recalls/pdf ... 87_CSP.pdf
Re: terugroep actie Suz. LTZ 400's
contact opnemen met je dealer. Neemt hem in, besteld nwe onderdelen. daarna krijg je hem terug. kosten:0 euro...Skicks schreef:ik heb ne 2005, wa moet ik doen om da gratis te veranderen te krijgen?motorfret schreef:nu officieel:
http://www.suzukicycles.com/Recalls/pdf ... 87_CSP.pdf
hmmmmmm. eat me..
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 138
- Lid geworden op: di 07 dec, 2004 12:59
- Locatie: tielt-winge
-
- Quadrunner
- Berichten: 553
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
- Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
- Contacteer:
Ik denk dat Suzuki er toch niet zo slecht aan gedaan heeft om dit officieel te maken, want zo bewijzen ze toch ergens dat ze het beste voorhebben met de kwaliteit van hun producten. Moesten ze het nu stilzwijgend aanzien hebben en er niets over bekend gemaakt hebben, zouden verschillende "slachtoffers" het aanzien hebben als een "ziekte van de 2005 modellen", zoals dit wel bij andere merken ook het geval is, en zouden de consumenten zelf voor de kosten mogen opdraaien. Nu biedt Suzuki hun klanten een gunst door dit mede te delen en zo toch het vertrouwen in hun merk hoog te houden. Een goeie en juiste beslissing van de managers als je het mij vraagt.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 232
- Lid geworden op: wo 11 aug, 2004 07:38
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
daar heeft het in directe zin niks mee te maken:FROSTiON schreef:Ik denk dat Suzuki er toch niet zo slecht aan gedaan heeft om dit officieel te maken, want zo bewijzen ze toch ergens dat ze het beste voorhebben met de kwaliteit van hun producten. Moesten ze het nu stilzwijgend aanzien hebben en er niets over bekend gemaakt hebben, zouden verschillende "slachtoffers" het aanzien hebben als een "ziekte van de 2005 modellen", zoals dit wel bij andere merken ook het geval is, en zouden de consumenten zelf voor de kosten mogen opdraaien. Nu biedt Suzuki hun klanten een gunst door dit mede te delen en zo toch het vertrouwen in hun merk hoog te houden. Een goeie en juiste beslissing van de managers als je het mij vraagt.
er is tegenwoordig in de USA een wet van kracht, die bepaald dat een product dermate ontwikkeld moet zijn dat de koper van het product geen lijfelijke schade kan oplopen (in die zin althans).
om deze wet te controleren is een instituut opgesteld, waar kopers met klachten terecht kunnen. mocht een fabrikant dan inderdaad aansprakelijk zijn, worden ze vervolgd en voor alle gevallen aansprakelijk gesteld. iets wat je in amerika de kop kan kosten als fabrikant met de schade vergoedingen die ze uitkeren aldaar. dus kun je dergelijke "lawsuits" beter voorkomen en een terugroepactie opzetten.
eventuele problemen die later opduiken, moeten ook aan dit instituut gemeld worden, om ze te overtuigen dat de oplossing daadwerkelijk de juiste is.
dit heeft als gevolg dat deze terugroepacties ook overal officieel bekend (gemaakt moeten-) worden.
vandaar dus dat dit tegenwoordig zo "veel" en duidelijk gebeurd.
Al effe oud nieuws ... http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=60
... maar enkel van toepassing voor US, voorlopig toch ... zo blijkt ...
... maar enkel van toepassing voor US, voorlopig toch ... zo blijkt ...