Stopzetting produktie suzuki ltz400?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

mikebike schreef:
twofifthy schreef:meendet, augustus, de max, kan ek vandeneerstenkeer voor wa opties sparen ook :knikduim:
:roll: vertaling..
"Meen je dat augustus? De max, dan kan ik meteen al voor wat opties sparen" :mrgreen:
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

ok bedankt
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
El Fred
Quadrider
Quadrider

Bericht door El Fred »

Sorry voor het msn taaltje
:mrgreen:
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Hier in spanje staat hij al in de toonzaal, buiten een andere kleur van sticker en een iets andere montage van het achterrempedaal heb ik niets anders gemerkt, kwas natuurlijk nog niet goed wakker dus het kan evengoed meer zijn.
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

davyrox schreef:Hier in spanje staat hij al in de toonzaal, buiten een andere kleur van sticker en een iets andere montage van het achterrempedaal heb ik niets anders gemerkt, kwas natuurlijk nog niet goed wakker dus het kan evengoed meer zijn.
Foto's? :bier:
jp
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jp »

Ik heb het altijd al raar gevonden dat de KFX over het algemeen duurder was dan de Z.

ik heb mij een kfx gekocht omdat hij goedkoper was als een z, dus dat klopt zeker niet wat jij zegt.
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

jp schreef:Ik heb het altijd al raar gevonden dat de KFX over het algemeen duurder was dan de Z.

ik heb mij een kfx gekocht omdat hij goedkoper was als een z, dus dat klopt zeker niet wat jij zegt.
héhé, normaal kost de kfx echt wel meer ze ;)
kijk ff hier als voorbeeld --> http://www.quadshop.be/qnieuw.htm (niet om reclame te maken voor quadshop, maar gwn omdat 't er duidelijk op staat)
dan zie je dat de kfx er al 300€ duurder is dan de Z...
Pure adrenaline attached with a license plate !
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Is er hier eigenlijk een verklaarbare reden voor dat deze duurder is dan de Suzuki? Want dit zijn toch identiek dezelfde quads.
Of ligt de productie van de Suzuki hoger dan die bij Kawa zodanig dat de prijzen ook naar beneden gedrukt kunnen worden?
Plaats reactie