mooiste velgen die er bestaan vind ik persoonlijk
grtz
Dat weten we dan ook weeral!Steffen schreef:bij deze kenda's kan je kiezen, als je ze op de ene manier legt, dan zijn ze goed voor in de modder enzo (offroad)Alfredo schreef:Staan die banden er nu niet achterstevoren op?
op de andere manier zijn ze dan weer beter op de baan
greetz

THX voor de info. Ik dacht al zoiets gehoord te hebben dat het niet de ideale enduro atv's waren, maar nu weet ik ook waarom.Alfredo schreef:Dat weten we dan ook weeral!Steffen schreef:bij deze kenda's kan je kiezen, als je ze op de ene manier legt, dan zijn ze goed voor in de modder enzo (offroad)Alfredo schreef:Staan die banden er nu niet achterstevoren op?
op de andere manier zijn ze dan weer beter op de baan
greetzStaan ze nu voor op de baan of voor offroad?
Algemeen wordt beweerd dat YFZ's niet gemaakt werden voor Enduro (wegens hogere slijtage), maar als je hem goed onderhoud, moet het wel te doen zijn. Zelf zou ik er geen te lange rechte stukken mee doen, maar als je niet dagelijks rijdt, zal het wel meevallen.

Als het is voor de echte enduroritten moet je nooit twijfelen : Kenda Bear Claw in 22x10-9 !wantjes #9 schreef:Voor de enduroritten rij ik met m'n itp velgen en ga me 22inch bandjes bestellen(welke? ben ik nog niet uit)
Waarom heb je nie direct met rode ringen besteld ? Ringen apart kosten redelijk veel geld ! Heeft ook wel iets met die zwarte ringen vind ik.wantjes #9 schreef:Rode ringen en beschemplaatjes voor de modder uit de velgen te houden, zijn nog onderweg.

MIS!Blastyke schreef: dan kan ik terug gaan toeren.