hybrids
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
ik geloof dat je een stukje mist.Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
CustomCoatingsHelvoirt
Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.yamaha tri-z schreef:ik geloof dat je een stukje mist.Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kzou graag is zien welke 250 2takt er sneller gaat dan een yz426f blok, rij er zelf met een en daar kan een 2taktje amper aan ze. wees maar zeker dat het in een quad nog meer verschil maakt.Frank MB schreef:Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.yamaha tri-z schreef:ik geloof dat je een stukje mist.Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
greetz
Ik zie het toch vaak genoeg, ook op de cross, let maar eens op met starten wie er als eerste weg is, juist een 2 takt.Robby schreef:kzou graag is zien welke 250 2takt er sneller gaat dan een yz426f blok, rij er zelf met een en daar kan een 2taktje amper aan ze. wees maar zeker dat het in een quad nog meer verschil maakt.Frank MB schreef:Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.yamaha tri-z schreef: ik geloof dat je een stukje mist.
greetz
Als je met een 560 kan rijden komt niemand bij je met een viertakt. Maar ik vind dat als je een 250 open kan houden, dat je een 426 makkelijk voorbij kan gaan. Alleen is het meestal zo dat je niet de 250 goed open kan houden en dan is de 426 sneller omdat die machine minder aan je armen trekt en makkelijker te rijden is, waardoor je zelf sneller bent met een 426.Dutje#82 schreef:een 560 2Takt is geen 250...
in de imba klasse had van ende kopstart.. nouja met husaberg 630 motor ,
dan hadden wij nog amper een quad achter met onze 450 motortjes
maar dan in de 1ste bocht maait een w-tec je van de baan...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrunner
Yamaha R1 ?...::::JoReN:::: schreef:welke motor zit daar precies onder?
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner