Ik vind er niets van op de site van lsr. Maar als jij er iets van vind mag je het mij laten weten.
Maar zoveel zullen die frames niet van elkaar schelen. Een crf blok is wel veel hoger dan van een yzf
Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
ik geloof dat je een stukje mist.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
ik geloof dat je een stukje mist.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.
Alfredo schreef:Zo simpel (en goedkoop) is het inderdaad niet. Je betaalt gemakkelijk $1200 (opsturen naar Rath Racing) om je Predator frame en achterbrug aan te passen voor een KTM 525 blok.
ik geloof dat je een stukje mist.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.
kzou graag is zien welke 250 2takt er sneller gaat dan een yz426f blok, rij er zelf met een en daar kan een 2taktje amper aan ze. wees maar zeker dat het in een quad nog meer verschil maakt.
greetz
yamaha tri-z schreef:
ik geloof dat je een stukje mist.
hij heeft een lonestar trx250r die zijn vrij makkelijk om te bouwen zodat er een yz426f blok van yamaha in past
Houd dan je 250 er maar in, zo'n motor kost je minder als een 426 en is waarschijnlijk nog sneller ook.
kzou graag is zien welke 250 2takt er sneller gaat dan een yz426f blok, rij er zelf met een en daar kan een 2taktje amper aan ze. wees maar zeker dat het in een quad nog meer verschil maakt.
greetz
Ik zie het toch vaak genoeg, ook op de cross, let maar eens op met starten wie er als eerste weg is, juist een 2 takt.
in de imba klasse had van ende kopstart.. nouja met husaberg 630 motor ,
dan hadden wij nog amper een quad achter met onze 450 motortjes
maar dan in de 1ste bocht maait een w-tec je van de baan...
Als je met een 560 kan rijden komt niemand bij je met een viertakt. Maar ik vind dat als je een 250 open kan houden, dat je een 426 makkelijk voorbij kan gaan. Alleen is het meestal zo dat je niet de 250 goed open kan houden en dan is de 426 sneller omdat die machine minder aan je armen trekt en makkelijker te rijden is, waardoor je zelf sneller bent met een 426.