Raptor nieuw prijs

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

FROSTiON schreef:Prijs schommelde rond de 8700€.
Yamaha Grizzly 700 schreef:www.quadparadijs.nl die hebben nog nieuwe raptor 660's staan, volgens mij 8400 euro moet je even kijken...
Wat moet je nog meer hebben dan..? :?
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Ik had de prijs allang gezegd...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

in juni 2005 8200euro dan heb ik nog nieuwe gekocht rood met wit 2maanden later over gelaten op 700 en was veeeeeeeeeel beter hoor ...
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

de raptors 660 vindt ge nu occasie voor 5à6000€
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

miq schreef:in juni 2005 8200euro dan heb ik nog nieuwe gekocht rood met wit 2maanden later over gelaten op 700 en was veeeeeeeeeel beter hoor ...
Ja raptor 700 beter? In wat voor zin? Weg gedrag (geloof ik je GRAAG) Benzine verbruik? geloof ik je ook graag. Motorisch? Neenee, dat zeker niet. 3x slechter.
Waarom denk je dat Yamaha nu over stapt op injectie? En niet 3 jaar geleden? ZE MOETEN!
Wegens strengere milieu eisen. Anders hadden ze dat noooit gedaan geloof mij maar.. Want injectie en quad gaat in feitelijk niet samen. Als je kijk waar een quad voor gebruikt word (ATV).

Maar ik heb liever een 660er met carb.
Als de 700 carb had, kocht ik die. Alleen dat injectie ik rij nu al 2 jaar injectie en het is echt verschrikkelijk wat een rommel. En al helemaal wanneer je er mee door water enz gaat rijden.
Sensor hier sensor daar. Stekkertje daar stekkertje hier.
Een stekkertje los of ergens een storing kijken of je dan ook nog zo blij ermee bent. Wanneer het je echt geld gaat kosten.
Voor de rest, 700 is een prachtige quad, maar kijk ook wat er onder je kont zit. En dat is : P-U-I-N-H-O-O-P.
Als ze nieuw zijn is het leuk, wacht maar over niet al te lange tijd komen de eerste problemen.
En dan ben ik sneller ;-).
Nee, injectie, blijf eraf als je eraf kan blijven.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ieder zijn gedacht , Maar iedereen is content ,hier en daar niet :wink:
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op do 17 aug, 2006 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
2fast4you
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door 2fast4you »

Als ik het geld had om mijn 660 om te ruilen voor een 700 dan zou ik het wel weten...
De 660 heeft ook aardig wat bekende dingen die nogal eens kapot gaan hoor, de one way clutch,
de achteruit versnelling is crap(zonder de begrenzer gaat het wel). En het afstellen van de carbs is echt een
klote werk. Als ik hem om kon ruilen liever vandaag dan morge :mrgreen:

Maar wat heb je nu dan met injectie, een motor ?

Toegevoegd na 11 minuten:

o ja en zeg nou niet dat je een scooter met injectie hebt :afgestudeerd:
Want dat werkt echt voor geen meter, maar dat is ook niet te vergelijken he :wink:
Throttle till you see God, then brake like hell
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ieder zijn gedacht , MAAR WAAROM HEB JE DAN EEN RAPTOR 700 IN U AVATAR STAAN ? EN WAAROM ZIJN ZE ALLEMAAL VOL LOVE OVER DE 700? :?
wa heeft zijn avater ermee te maken! Al stond daar nu een draadloze schroefboormachine. En dat ze allemaal voor de 700 zijn jah denk eens na he, em is ook nog niet zolang op de markt. Er zitten in elk nieuw toestel kinderziekten en sommige komen maar uit als hij bv 2j rijdt.
En een raptor 660 afstellen bwaa zo moeilijk kan het niet zijn zekers, er zijn er zoveel die het hier op het forum gedaan hebben.

mvg
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

het was by the way , en het klopt sg6 zegt , maakt niet uit als hij liever een 660 heeft ok ! :wink: :duimhoog:
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op do 17 aug, 2006 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

injectie bestaat al langer dan vandaag hoor, Yamaha is niet aan z'n proefstuk toe door injectie in de raptor te plaatsen, daar mag je zeker van zijn.
Maar ieder zijn keuze, koop een raptor 660, ik rijd er ook mee en ben er heel content mee, het enige waar ik tot nu toe op gevloekt heb zijn de carburators (jaja :mrgreen:)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

660 en700 zijn allebei goede quads , dus doe wat je het beste aanstaat ! :wink:
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:660 en700 zijn allebei goede quads , dus doe wat je het beste aanstaat ! :wink:
Dat weten we ondertussen al dat je er zo over denkt... :roll:

Ergens kan ik Kees wel volgen, maar ik vrees ervoor dat je eraan bent voor de moeite. Alles gaat de elektronische toer op wat het voor de zelf-mecaniekers onder ons, er zeker niet makkelijker op gaat maken. Kijk maar hoe het al in zijn werk gaat bij de auto's. De meeste auto's worden elektronisch bestuurd, hebben een boordcomputer,... maar wanneer er dan iets niet werkt, probeer het probleem dan maar te vinden zonder het apparatuur van de fabrikant... De concessiehouder heeft wel een analysetoestel waar hij meteen kan zien waar er eventueel een probleem mee is, maar dit dankzij dit toestel natuurlijk. Naar mijn mening zit er enkel geld achter, want ze verplichten u bijna om met uw onderhoud/problemen naar de garage te stappen.

Welcome to 2006...
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

@frostion iedereen is vrij om te antwoorden ! :x als het iemand niet aanstaat zeg het dan ! :roll:

on toppic , dat vindt ik erover !
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:@frostion iedereen is vrij om te antwoorden ! :x als het iemand niet aanstaat zeg het dan ! :roll:

on toppic , dat vindt ik erover !
Volledig mee eens dat iedereen mag zeggen wat hij denkt, maar na 3 keer hetzelfde gezegd te hebben, denk ik dat het ondertussen wel al duidelijk geworden is. :wink:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ok dan i'm ssssooooorrrrrrrryyy ! :wink: :duimhoog:
Gesloten