quad ritje omgeving aarschot...
-
- Quadrider
quad ritje omgeving aarschot...
hier wat foto's van de laatste rit, beetje op verbode terrein crosse is altijd leuk he...
mooi uitzicht
en hier ziet de fille het effe niet meer zitten...
Tof zon rit, maar liever wat meer volk de volgende keer. Laat maar iets weten.
mooi uitzicht
en hier ziet de fille het effe niet meer zitten...
Tof zon rit, maar liever wat meer volk de volgende keer. Laat maar iets weten.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrider
criminele moeten er ook zijn he... mochte we normaal ook niet zijn hoor.Dozo schreef:Soms(heel soms) zou je willen om in Belgie te wonen.
Als ik zo de foto's zie die jullie op het forum gooien van de plekken waar jullie allemaal rijden.
Dat kan je hier in Nederland wel vergeten(volgens de Politie bent je dan gelijk een grote crimineel)
Gaan binnekort is ne grote toer doen, dan moet iedereen die kan maar mee gaan.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
yow
massi schreef:waar juist is da erges? ik ben van scherpenheuvel en ga int kort ook me e paar quads de baan op en wil ik ewa wegen vinde wa ik me kan uitleve he.
greetz
das in Tielt - winge
Toegevoegd na 1 minuten:
massi schreef:waar juist is da erges? ik ben van scherpenheuvel en ga int kort ook me e paar quads de baan op en wil ik ewa wegen vinde wa ik me kan uitleve he.
greetz
das in Tielt - Winge
yamaha 700
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
idd dat denk ik soms ookDozo schreef:Soms(heel soms) zou je willen om in Belgie te wonen.
Als ik zo de foto's zie die jullie op het forum gooien van de plekken waar jullie allemaal rijden.
Dat kan je hier in Nederland wel vergeten(volgens de Politie bent je dan gelijk een grote crimineel)
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quad Expert
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
jaa en vooral op plekken waar het niet magspeedfreak schreef:gewoon met een bende het bos in ofwat? lijkt me leuk.yamaha tri-z schreef:nja weet je wat wel vet is aan nederland
ze organiseren nu wildcross als protest tegen de regering omdat die allemaal crossbanen sluiten enzo.
wil ik echt nog een keer aan mee gaan doen
om te laten zien aan de regering dat als hun ons terein af pakken dan pakken wij dat van hun
CustomCoatingsHelvoirt