waar juist is da erges? ik ben van scherpenheuvel en ga int kort ook me e paar quads de baan op en wil ik ewa wegen vinde wa ik me kan uitleve he.
greetz
Soms(heel soms) zou je willen om in Belgie te wonen.
Als ik zo de foto's zie die jullie op het forum gooien van de plekken waar jullie allemaal rijden.
Dat kan je hier in Nederland wel vergeten(volgens de Politie bent je dan gelijk een grote crimineel)
Dozo schreef:Soms(heel soms) zou je willen om in Belgie te wonen.
Als ik zo de foto's zie die jullie op het forum gooien van de plekken waar jullie allemaal rijden.
Dat kan je hier in Nederland wel vergeten(volgens de Politie bent je dan gelijk een grote crimineel)
criminele moeten er ook zijn he... mochte we normaal ook niet zijn hoor.
Gaan binnekort is ne grote toer doen, dan moet iedereen die kan maar mee gaan.
massi schreef:waar juist is da erges? ik ben van scherpenheuvel en ga int kort ook me e paar quads de baan op en wil ik ewa wegen vinde wa ik me kan uitleve he.
greetz
das in Tielt - winge
Toegevoegd na 1 minuten:
massi schreef:waar juist is da erges? ik ben van scherpenheuvel en ga int kort ook me e paar quads de baan op en wil ik ewa wegen vinde wa ik me kan uitleve he.
greetz
Dozo schreef:Soms(heel soms) zou je willen om in Belgie te wonen.
idd dat denk ik soms ook
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop. http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
nja weet je wat wel vet is aan nederland
ze organiseren nu wildcross als protest tegen de regering omdat die allemaal crossbanen sluiten enzo.
wil ik echt nog een keer aan mee gaan doen
yamaha tri-z schreef:nja weet je wat wel vet is aan nederland
ze organiseren nu wildcross als protest tegen de regering omdat die allemaal crossbanen sluiten enzo.
gewoon met een bende het bos in ofwat? lijkt me leuk.
yamaha tri-z schreef:nja weet je wat wel vet is aan nederland
gewoon met een bende het bos in ofwat? lijkt me leuk.
jaa en vooral op plekken waar het niet mag
om te laten zien aan de regering dat als hun ons terein af pakken dan pakken wij dat van hun