bestellen in buitenland
ja klopt.
Dus als je het gauw wilt hebben en het hier niet veel duurder is moet je het gewoon hier kopen. En zeker al gaat het maar om een 300 euro ofzo.
Zou alleen uit amerika bestellen als je rond de 800 euro of zo zit.
Dus als je het gauw wilt hebben en het hier niet veel duurder is moet je het gewoon hier kopen. En zeker al gaat het maar om een 300 euro ofzo.
Zou alleen uit amerika bestellen als je rond de 800 euro of zo zit.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Het is inderdaad een bedrag die niet boven de 300€ is.
Maar ik heb ook nog iets nodig die ze hier verkopen maar vind het dan veel geld voor wat het is.
Ik heb eigenlijk een trailtech stuur nodig, trailtech clamp, handvaten, tusk tankdop en een radiator bescherming van pro armor.
Maar ik zie wel hoeveel de verzendingskosten zijn.
Maar ik heb ook nog iets nodig die ze hier verkopen maar vind het dan veel geld voor wat het is.
Ik heb eigenlijk een trailtech stuur nodig, trailtech clamp, handvaten, tusk tankdop en een radiator bescherming van pro armor.
Maar ik zie wel hoeveel de verzendingskosten zijn.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Hoeveel kost het hier dan?
Dan moet je daar minstens of ongeveer op de helft van het bedrag van hier zitten, want er komt nog denk op de prijs zo'n 32 %.
Anders heeft het haast geen nut denk. En het duurt lang voordat je het pas hebt.
Dan moet je daar minstens of ongeveer op de helft van het bedrag van hier zitten, want er komt nog denk op de prijs zo'n 32 %.
Anders heeft het haast geen nut denk. En het duurt lang voordat je het pas hebt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
In het totaal heb ik voor 237$
Tusk billet: 30$=23.3754 EUR Prijs in de winkel: 40€
trailtech x-bar: 63$=49.0883 EUR prijs in de winkel: 72€
trailtech clamp: 68$=52.9842 EUR prijs in de winkel: geen idee maar een set (stuur+clamp) 188€ (gevonden op een belgische site)
pro grips: 10$=7.79180 EUR prijs in de winkel: 13€
radiatorbescherming van pro armor: 66$=51.4259 EUR prijs in de winkel: geen idee
Totaal: 184,6656 EUR
prijzen heb ik afgerond.
Tusk billet: 30$=23.3754 EUR Prijs in de winkel: 40€
trailtech x-bar: 63$=49.0883 EUR prijs in de winkel: 72€
trailtech clamp: 68$=52.9842 EUR prijs in de winkel: geen idee maar een set (stuur+clamp) 188€ (gevonden op een belgische site)
pro grips: 10$=7.79180 EUR prijs in de winkel: 13€
radiatorbescherming van pro armor: 66$=51.4259 EUR prijs in de winkel: geen idee
Totaal: 184,6656 EUR
prijzen heb ik afgerond.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Alleen die clamp moet je dan vinden zonder stuur en kijken hoe duur die is hier. En prijs van die radiator bescherming.
Maar ik zou het niet doen denk misschien verschil van hooguit 100 euro. Dit lijkt veel maar verzendkosten en invoerrechten en btw komt er ook nog op.
Denk dat het niet veel nut heeft.
Maar ik zou het niet doen denk misschien verschil van hooguit 100 euro. Dit lijkt veel maar verzendkosten en invoerrechten en btw komt er ook nog op.
Denk dat het niet veel nut heeft.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Mja ik zie wel hoeveel de verzendingskosten zijn. Niets is al besteld
RMATV stuurt inderdaad niet als gift.
Het duurste zijn de verzendkosten, zeker als je niet zo heel veel besteld. Reken dan maar op zo'n 50 tot 70% van de productkosten.
Neem bijvoorbeeld dat 30 dollar ding van je (uitgaande van 60%). -> 30 x 1,6 = 48 / 1,28 (dollar koers) = 37,50 x 0,036% (importheffing, verschilt per product) = 38,85 x 21% (importbelasting België, in NL 19%) = 47 euro.
Het duurste zijn de verzendkosten, zeker als je niet zo heel veel besteld. Reken dan maar op zo'n 50 tot 70% van de productkosten.
Neem bijvoorbeeld dat 30 dollar ding van je (uitgaande van 60%). -> 30 x 1,6 = 48 / 1,28 (dollar koers) = 37,50 x 0,036% (importheffing, verschilt per product) = 38,85 x 21% (importbelasting België, in NL 19%) = 47 euro.
Ik ben daar verleden jaar ook mee bezig geweest om iets te bestellen bij RM en op een bepaald moment kwam het zover dat ik een afschrift(rekeninguitreksel) van mijn bankrekening moest doorsturen
.Ze hadden mijn visakaartnr. toch,en dat is DE betalingswijze in de States.Vondt dit zo ongeloofwaardig dat ik maar heb afgehaakt.
Enjoy your ride...
-
Fré
- Quad Expert

hmmm eigenaardig.
Wij hebben cams, stuurdempers, kettingspanners en zo besteld in de VS (niet als gift), en steevast komen wij stukken goedkoper uit dan het hier locaal te moeten doen, dus inclusief al die kosten.
Maar goed ik ga niet aandringen, see for yourself.
250 euro voor een setje cams voor de Z, in welke winkel vind je dat hier? Voor 1 cam wel ja
Wij hebben cams, stuurdempers, kettingspanners en zo besteld in de VS (niet als gift), en steevast komen wij stukken goedkoper uit dan het hier locaal te moeten doen, dus inclusief al die kosten.
Maar goed ik ga niet aandringen, see for yourself.
250 euro voor een setje cams voor de Z, in welke winkel vind je dat hier? Voor 1 cam wel ja
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ligt er ook aan hoe je het laat verzenden, UPS bijvoorbeeld is heel erg duur maar wel snel en betrouwbaar.
Een handelaar die in Amerika koopt is uiteraard verplicht om de importheffing te betalen, jou belasting aan te rekenen en uiteraard moet hij of zij er ook van leven en komt er een gedeelte winst bovenop.
Een handelaar die in Amerika koopt is uiteraard verplicht om de importheffing te betalen, jou belasting aan te rekenen en uiteraard moet hij of zij er ook van leven en komt er een gedeelte winst bovenop.