luchtfilter blaster

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

luchtfilter blaster

Bericht door ::::JoReN:::: »

ik heb vernomen van iemand als je het deksel van het luchtfilterbakje afdoet dat je (beetje?) meer power zal hebben. klopt dat? en kan het kwaad voor je quad?
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

je zal waarschijnlijk sneller trekken, maar je hapt gemakkelijker al het stof naar binnen, en dat is een minpuntje, zo heb ik mijn 50cctje naar de haai gehaald
blaster_Horst
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blaster_Horst »

als je hem goed afsteld heb je zeker meer vermogen maar je moet je filter optijd schoonmaken want hij word best snel vuil.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

OpticalNicolas schreef:je zal waarschijnlijk sneller trekken, maar je hapt gemakkelijker al het stof naar binnen, en dat is een minpuntje, zo heb ik mijn 50cctje naar de haai gehaald
kvind het tof da je alles leest, maar moet je op alles domme antwoorden geven? volgens jou zullen dus al de crossmotoren in stukken vaneen draaien of wat? uwe mousse moede wel laten zitten he, en bak mag open...

luchtfilterkast openhalen bij blaster kan geen kwaad MAAR vergeet sproeier niet aan te passen en regelmatiger je filter te kuisen. Standaard gaat dat een klein beetje geven,vooral meer power onderin als hij goed afgesteld staat, daar een goede uitlaat en vlammen maar :)
greetz
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

Robby schreef:
OpticalNicolas schreef:je zal waarschijnlijk sneller trekken, maar je hapt gemakkelijker al het stof naar binnen, en dat is een minpuntje, zo heb ik mijn 50cctje naar de haai gehaald
kvind het tof da je alles leest, maar moet je op alles domme antwoorden geven? volgens jou zullen dus al de crossmotoren in stukken vaneen draaien of wat? uwe mousse moede wel laten zitten he, en bak mag open...

luchtfilterkast openhalen bij blaster kan geen kwaad MAAR vergeet sproeier niet aan te passen en regelmatiger je filter te kuisen. Standaard gaat dat een klein beetje geven,vooral meer power onderin als hij goed afgesteld staat, daar een goede uitlaat en vlammen maar :)
greetz
ow ja sry, kwas even vergeten dat er nog een mouse was, kwas even verstrooid :)
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

kzal het voorlopig laten zoals het is. kheb ondertussen een rino uitlaat (volledige lijn). Dus voorlopig power genoeg... :p
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Iedereen heeft dat in de blasterklasse (in ieder geval 90%). En ik weet niet waar je rijd met je 50cc, want zo snel zal dat wel niet gebeuren.
Elke wedstrijd filter schoonmaken was het standaard.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

niet iedereen heeft dat Vyrena ik heb dat niet en ik ken er nog een paar meer die dat niet hebben :D
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

Vandaar die 90% ;) :)
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Niet eens?
Moet je toch een verder gaan met tunen Tom :P
Afbeelding

Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

haha nee da hoeft niet :p ut gaat allemaal veelste hard ik kan het niet bijhouden dus laten we nog maar voor die paar wedstrijden ons best doen en niet te veel meer aan doen en dan volgend jaar naar de grote :wink:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Dat gaat nog veel harder :P
Afbeelding

Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

haha jaah dat weet ik :p maar jah daar moet het ook wel gaan lukken kzit eigenlijk nie makkelijk op die blaster veelste klein :p en jah ik dacht eigenlijk toch aan het begin van het seizoen bij de eerste 3 dit jaar te komen maar dat gaat nog moeilijk worden
Plaats reactie