luchtfilter blaster
-
::::JoReN::::
- Quadrunner

luchtfilter blaster
ik heb vernomen van iemand als je het deksel van het luchtfilterbakje afdoet dat je (beetje?) meer power zal hebben. klopt dat? en kan het kwaad voor je quad?
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
- blaster_Horst
- Easy Quadrider

-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
kvind het tof da je alles leest, maar moet je op alles domme antwoorden geven? volgens jou zullen dus al de crossmotoren in stukken vaneen draaien of wat? uwe mousse moede wel laten zitten he, en bak mag open...OpticalNicolas schreef:je zal waarschijnlijk sneller trekken, maar je hapt gemakkelijker al het stof naar binnen, en dat is een minpuntje, zo heb ik mijn 50cctje naar de haai gehaald
luchtfilterkast openhalen bij blaster kan geen kwaad MAAR vergeet sproeier niet aan te passen en regelmatiger je filter te kuisen. Standaard gaat dat een klein beetje geven,vooral meer power onderin als hij goed afgesteld staat, daar een goede uitlaat en vlammen maar
greetz
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
ow ja sry, kwas even vergeten dat er nog een mouse was, kwas even verstrooidRobby schreef:kvind het tof da je alles leest, maar moet je op alles domme antwoorden geven? volgens jou zullen dus al de crossmotoren in stukken vaneen draaien of wat? uwe mousse moede wel laten zitten he, en bak mag open...OpticalNicolas schreef:je zal waarschijnlijk sneller trekken, maar je hapt gemakkelijker al het stof naar binnen, en dat is een minpuntje, zo heb ik mijn 50cctje naar de haai gehaald
luchtfilterkast openhalen bij blaster kan geen kwaad MAAR vergeet sproeier niet aan te passen en regelmatiger je filter te kuisen. Standaard gaat dat een klein beetje geven,vooral meer power onderin als hij goed afgesteld staat, daar een goede uitlaat en vlammen maar
greetz
-
::::JoReN::::
- Quadrunner

Vandaar die 90%

----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM