Ik heb zelf ook een quad met mhr team binnendraaien hpi 2004 hrq kruk overrange enz enz,
En ik draai net de 100 afgesteld op testbank, dus ik vind ut een beetje vreemd dat je 115 draait en je me niet eens kan vertellen wat voor cil je hebt ja een malossi 47mm 70cc maar is hij van allu of giet wat voor team speed cross replica enz enz,
dus als je me eens je complete setup kan geven,
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
MAar hoeveel zuiger veren en zuiger verbruik in de week, want het is allu en hoogtoerig dus lekker veel slijtage,
Hahaha aluminuim cilinder, de buitenkant misschien wel maar de wand zal wel van chroom of nicasil zijn.
Btw wat een scooter geblaat, hard gaan maar mag niks zuipen dat hoor ik tegenwoordig zo vaak. Als je het goed wil doen moet je alles er meteen op zetten. En niet een klein carbje houden.
MAar hoeveel zuiger veren en zuiger verbruik in de week, want het is allu en hoogtoerig dus lekker veel slijtage,
Hahaha aluminuim cilinder, de buitenkant misschien wel maar de wand zal wel van chroom of nicasil zijn.
Btw wat een scooter geblaat, hard gaan maar mag niks zuipen dat hoor ik tegenwoordig zo vaak. Als je het goed wil doen moet je alles er meteen op zetten. En niet een klein carbje houden.
En jij leest niet goed vrind, ik heb het over zuigerveren en zuiger niet over de wand
En verder is dit geen scooter geblaat,
dus kweet niet waar jij last van hebt
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
MAar hoeveel zuiger veren en zuiger verbruik in de week, want het is allu en hoogtoerig dus lekker veel slijtage,
Hahaha aluminuim cilinder, de buitenkant misschien wel maar de wand zal wel van chroom of nicasil zijn.
Btw wat een scooter geblaat, hard gaan maar mag niks zuipen dat hoor ik tegenwoordig zo vaak. Als je het goed wil doen moet je alles er meteen op zetten. En niet een klein carbje houden.
En jij leest niet goed vrind, ik heb het over zuigerveren en zuiger niet over de wand
En verder is dit geen scooter geblaat,
dus kweet niet waar jij last van hebt
Dan zou ik maar eens goede zuigers zoeken, bij me ktm verslijt ik ze ook niet snel, en daarvoor met me 125 ook niet.
En als je met zo'n ding op de weg moet en dan 100 gaan rijden dan zou ik eerst een custom armen en een as laten maken, en een paar goede schokkers dan kan je misschien nog normaal ermee rijden. Volgens mij ben je levensmoe als je dat doet met zo'n klein ding.
Wat een toeval.. ik kom er net achter dat de starter van dit topic zijn quad aan mij verkocht heeft... Wel een beetje oud topic.. maarja
Echter, hij heeft een vastloper gehad, en er zit nu weer een 50cc onder. Hij komt alleen absoluut niet verder dan de 45 km/u. Verder sputterd hij best wel vaak. Ik las in een ander topic dat dat aan de CDI- unit zou kunnen liggen. Zou iemand me wat meer kunnen vertellen over wat dit is en waar dit zit? Zou dit ding ook de topsnelheid kunnen verhogen?
Een andere uitlaat zit er al onder, dit is dus precies dezelfde quad als het begin van het topic MAar over dat CDI -unit.. weet iemand waar ik dat kan kopen? Ik kan iet zoveel op google vinden..
quad-racerrr schreef:hey heb je zelf de cilinder eronder gelegd? zo ja sproeier verwisselen en weer goed afstellen
Ik heb het niet zelf gedaan, maar de vorige eigenaar heeft dat nog laten doen. Ik weet alleeen niet zeker of ze wel een andere sproeier er in hebben gezet. Er zit nu een 88 in... wat voor een zou ik er dan in moeten doen?
hoeveel mm carb? en is het een gewone standaard cilinder? zoja dan lijkt me die een beetje groot anders check je boegie eens door een stukje te rijden en dan ff kijken na je boegie?
CDI unit kun je gewoon in elke brommerzaak kopen origineel of als je de velichting niet gebruikt kun je n malossi of polini nemen die hebben geen licht spoel en dat zijn binnenrotor onstekingen is lekker fel aan de gas