Ik heb die dingen zo vaak vervangen zien worden bij een jeep. Als je de rubber aan de kant haalt zullen er waarschijnlijk twee u vormige klauwen in elkaar vallen verbonden door een kruisstukje draai de boutjes los en druk het kruistukje eruit (kan vrij vast zitten) vervang dat wat vervangen moet worden en draai de procedure om en voilla zelf gedaan
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Is zeer gemakkelijk. Is gewoon wiel eraf halen, remklauw eraf halen, grote moer lossen op de wiel hub en de hub eraf nemen. Wel nog even stuurstang en bovenste en onderste a-arm verwijderen (moet je wat handig in zijn, kan nogal vast zitten en veel mag je er niet op kloppen). Vervolgens trek je die as er gewoon uit en steek je de nieuwe erin.
Is een kostelijk grapje en een gekend probleem bij de Grizzly. Normaal gezien onder garantie. Blijven doorduwen zou ik zeggen, desnoods naar Dieteren zelf bellen.
Gaat recht in het blok,zit geen kruiskoppeling,denk dat deze uit 1stuk is en uit de hele moet vervangen worden.
Ga er morgen toch eens aan beginnen(proberen)
zal warschijnlijk gewoon in de boite geschoven zitten, bij een vrachtwagen is dat toch zo, ook bij een cardan v e auto, die schuift in en uit elkaar om de veerweg v d ad op te vangen.zal zo'n systeem zijn denkt ik, wij hebben ook een grizzly maar heb ik nog niet uitelkaar gehaalt....
succes alvast!
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force