Frank MB schreef:Maar als je eens een cola blikje neemt en je haalt het constant heen en weer dan breekt het ook af, dat is eigenlijk hetzelfde principe als de wtec as. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat die as breekt. Je zult dat niet bij Ingo of Joost zien want die rijden constant met het nieuwste materiaal.
Andermans materiaal afbreken part II...
Er is in al de tijd dat het nieuwe model rijdt welgeteld één as gebroken en geen enkele geplooid. Ingo, Joost en Davy hun quads worden hoogstens één maal per jaar vervangen en de gebruikte modellen worden dan nog doorverkocht, net zoals de pdv quad van dit jaar. Is niet zo dat die assen de vuilbak in gaan.
Op VLS is alles perfect, vandaar dat iedereen er zowat mat kapt, behalve een paar die-hards (ook al zijn er ook al van deze lichting die ervan afgestapt zijn...)
Ik denk dat de resultaten genoeg zeggen, Jan is niet één reeks uitgevallen in MCLB als ik het goed voor heb dus moet toch redelijk betrouwbaar zijn. Davy rijdt hele seizoen Frankrijk en heeft buiten tandwiel en remschijf probleem geen breuken gehad, terwijl er daar zowat iedere manche quads aan de kant staan met gebroken assen, vering, motor,... En het zijn nu niet de voorzichtigste testpiloten mag ik wel zeggen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)