Warrior rebuild.
- 
				No Limit W-tec
- Quad GOD 
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Contacteer eens www.powerwheels.be  is bezig voor Joachim KTM 525 blok in Z400 frame te leggen.
			
			
									
						
							www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
			
						Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- 
				::::JoReN::::
- Quadrunner 
- Berichten: 815
- Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
- Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen
Dutje#82 schreef:howly ****dat kader scheurt als hij optrekt in 1ste
 Wat een K U T - opmerking is dat nu weer...
 Wat een K U T - opmerking is dat nu weer... 
Mijn kader is tot nu toe standaard en de motor erin heeft ruim de pk's en koppel van jou 450, en hij heeft het al bijna 3 jaar uitgehouden.
Waarom zou het niet gaan met die enkele pk's meer in een goed versterkt chassis?

De yfz heeft wel een beter chassis maar dat van mij is ook niet gemaakt van plastic é.
@nolimit: zo'n 525 doet standaard een 57pk zeker?
wat is dat dan ongeveer op de achterwielen?
KFX540
			
						je moet gwoon doorzetten tot het goed is 
			
			
									
						
							
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
			
						http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Inderdaad volgens mij een goede 50 op de achterwielen, maar dat koppel zou ik niet onderschatten, dat zorgt dat die blokken zo sterk zijn.SlOoT schreef:~JoAcHiM~ schreef:Ik meende iets van 58PK op de krukas. Dat is denk ik wel 50PK op de achterwielen.Dutje#82 schreef:
@nolimit: zo'n 525 doet standaard een 57pk zeker?
wat is dat dan ongeveer op de achterwielen?

aha, best is dus niet blind te staren op de pk's want net zo of meer belangrijk is het koppel?
Er zit nog een hogedrukpiston in, welke weet ik nog niet.
En ook een voorbocht uit 1 buis, kan het zijn dat origineel er twee buizen zijn?
sorry Dutje voor de overdreven reactie 
 
wordt inderdaad goed versterkt door mensen met kennis van zaken.
			
			
									
						
							Er zit nog een hogedrukpiston in, welke weet ik nog niet.
En ook een voorbocht uit 1 buis, kan het zijn dat origineel er twee buizen zijn?
sorry Dutje voor de overdreven reactie
 
 wordt inderdaad goed versterkt door mensen met kennis van zaken.
KFX540
			
						Wordt een beest dus, zou je anders niet je quad bij doma binnendoen om een mooie pijp te laten maken?~JoAcHiM~ schreef:aha, best is dus niet blind te staren op de pk's want net zo of meer belangrijk is het koppel?
Er zit nog een hogedrukpiston in, welke weet ik nog niet.
En ook een voorbocht uit 1 buis, kan het zijn dat origineel er twee buizen zijn?
sorry Dutje voor de overdreven reactie
wordt inderdaad goed versterkt door mensen met kennis van zaken.
- 
				No Limit W-tec
- Quad GOD 
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Wij hebben nochtans heel goede resultaten met de Doma op de 560 SMR !~JoAcHiM~ schreef:Zal geen doma worden. Gewoon mijn vertrouwd merk
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
			
						Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
hey, 
wel euh bij deze is het kader ook aangepast en het houdt ook stand 
 


 
			
			
									
						
							wel euh bij deze is het kader ook aangepast en het houdt ook stand
 
 


http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
			
						




