Warrior rebuild.

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

ja die heb ik ook op een filmpje gezien
vet ding joh :tongduim:

die warrior zou wel top worden want een warrior met veel power prachtig :D
Polaris outlaw 525 IRS
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Frank MB schreef:
SlOoT schreef:
~JoAcHiM~ schreef: Ik meende iets van 58PK op de krukas. Dat is denk ik wel 50PK op de achterwielen. :spieren: :duivel3: :duivel3:
Inderdaad volgens mij een goede 50 op de achterwielen, maar dat koppel zou ik niet onderschatten, dat zorgt dat die blokken zo sterk zijn.
ik zou niet te veel naar de pk's kijken! veel gemaakte fout!
je hebt kracht (PK) en vermogen (Nm). Kracht = de kracht dat een systeem heeft, maar vermogen is de tijd om die kracht te uitten erbij in gerekend!
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Het komt er gewoon op neer dat die KTM je de schouders uit de kom trekt :duivel3:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

owké :p

Ik heb de test goed gelezen van de 560 met doma (is mooi), maar ik ben een beetje
van gedacht dat er niet zoveel verschil is tussen de aftermarketuitlaten onderling... of heb ik het mis?
KFX540
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Het ging hier dus over de Warrior... :roll:
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Domi schreef:Het ging hier dus over de Warrior... :roll:
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.

uiteenslijpen moet echt niet...
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Ik denk als je de kader volledig gaat doorslijpen dat hij nooit stevig genoeg zal zijn.
Volgens mij moet het blok niet veel rechter. Als hij nog een beetje kan zakken en de carburator-boots aanpassen dan moet het volgens mij passen.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

JohnBeton schreef:Ik denk als je de kader volledig gaat doorslijpen dat hij nooit stevig genoeg zal zijn.
Volgens mij moet het blok niet veel rechter. Als hij nog een beetje kan zakken en de carburator-boots aanpassen dan moet het volgens mij passen.
inderdaad, en aangezien het een blok is met oliepomp gaat dat geen probleem zijn dat die enkele graden anders ligt dan standaard.
Plaats reactie