jetten van blaster 2006
jetten van blaster 2006
hallo,ik heb reeds zeer veel gelezen op dit forum over het goed jetten van de carburator,maar eigenlijk heeft iedereen verschillende sproeiers en naald standen gebruikt!nu mijn vraag:kan iemand mij vertellen welke sproeier en naaldstand ik moet gebruiken voor een originele motor,bij volgende modificatie's:
open luchtfilterkast + originele uitlaat
open luchtfilterkast + volledige sportuitlaat (doma of vanhasselt)
en is het nodig een grotere sproeier te plaatsen bij montage van een twin-air luchtfilter?
hoeveel pk heeft de originele motor?hoeveel met bovenstaande mods?
alvast bedankt,
bertho,
open luchtfilterkast + originele uitlaat
open luchtfilterkast + volledige sportuitlaat (doma of vanhasselt)
en is het nodig een grotere sproeier te plaatsen bij montage van een twin-air luchtfilter?
hoeveel pk heeft de originele motor?hoeveel met bovenstaande mods?
alvast bedankt,
bertho,
Nope, dat hangt een beetje af van quad tot quad en merk van naalden. Een 170 Mikuni main jet iis niet gelijk aan een 170 Keihin main jet.
Voor elke mod die voor een grotere luchttoevoer zorgt, moet je opnieuw jetten. Meer lucht betekent ook meer nood aan benzine (en dus ja, Twin-air = rejetten). Je kan dus best al die mods op hetzelfde moment doen.
Voor elke mod die voor een grotere luchttoevoer zorgt, moet je opnieuw jetten. Meer lucht betekent ook meer nood aan benzine (en dus ja, Twin-air = rejetten). Je kan dus best al die mods op hetzelfde moment doen.