rot streek

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
sam 1983(NL)
Toeschouwer
Toeschouwer

rot streek

Bericht door sam 1983(NL) »

Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.

Dus heren pas op wat je allemaal verteld op dit forum er zitten wat stiekemen personen tussen,

greetz
regend het in mei,... dan is april voorbij
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

balen voor je. maar geen treur er staat genoeg moois tekoop :duimhoog:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Zo hoe triest kan je zijn. Sommige mensen zijn echt super triest. :? :cry:

Succes met het zoeken van een andere goede quad, waar je hoop ik ook gelijk dan je motor kan inruilen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Ingridjequad
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Ingridjequad »

mondelinge afspraak is rechtsgeldig.
helaas heb je der niet veel meer aan.want hij is al weg.
succes met het zoeken hee ervan
btw wat voor enduro motor heb je te koop?
groetjes
sam 1983(NL)
Toeschouwer
Toeschouwer

Een husaberg Fe 550(met orgineel nl kenteken) 2005
blaster200
Quadrider
Quadrider

Re: rot streek

Bericht door blaster200 »

sam 1983(NL) schreef:Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.

Dus heren pas op wat je allemaal verteld op dit forum er zitten wat stiekemen personen tussen,

greetz
ff afgezonderd van je verhaal, ga een keer naar ton maessen in ysselsteyn, die heeft altijd wel quads staan
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: rot streek

Bericht door brutus32 »

sam 1983(NL) schreef:Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.

greetz
ah ge weet het toch... en zeker al ene van wie ge het niet verwacht :chagarijn:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
dirk666
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dirk666 »

Sam,

Ik ben degene die de predator heeft gekocht.
Maar je verhaal over mijn persoon klopt niet echt, als je op marktplaats kijkt zie je dat ik ( gasgas ) op 16-11-2006 op de Quad een bod heb uitgebracht ( en naar aanleiding hiervan met de verkoper in onderhandeling ben gegaan )
Je eerste bericht dat je van plan bent de predator aan te schaffen is van 17-11–2006 hier op het forum.
Dus mag je gerust concluderen dat ik niet over de Quad ben gaan praten met de verkoper omdat ik je berichten hier zag staan ( ik was hiervoor immers al in onderhandeling over de Quad )
Dat mijn bod / geen inruil voor de verkoper aantrekkelijker was kun je mij dan ook niet kwalijk nemen.
Later zag ik inderdaad jou enthousiaste mededelingen en heb dat ook nog met de verkoper besproken, die vertelde mij dat hij inderdaad ook bezig was geweest met iemand anders maar de voorkeur had voor geen inruil en nog geen bindende afspraken had gemaakt over de verkoop.
Ik hoop dan ook dat je niet meer achter de tekst staat die je eerder over mijn schreef.
Een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden.
Ik wens je in ieder geval succes met je verdere speurtocht naar een Quad en wie weet komen wij elkaar nog eens tegen in het “wild” :bier:

Groeten,

Dirk
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Klinkt aannemelijk..maar dirk,waarom heb je 666 achter je naam staan?dt is een nummer van de duivel,dat geeft wel weer te denken :engel:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

De uitleg van Dirk lijkt mij inderdaad ook aannemelijk...Als het niet klopte zou hij wel zwijge, geen mens dat het te weten zou komen...

@ Sam, echt kl*** dat je deze kans gemist hebt, maar er zullen er nog komen...Ik zou Dirk vergeven, ik vind dat de verkoper eigenlijk iets had moeten zeggen...

Kop op :tongduim:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

bij te koop staat nog een polaris met kenteken 2 maanden oud
2017 raptor 700 SE
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

het is jammer voor sam maar goed voor dirk ; en wie het eerste is een het meeste geld geeft heeft hem :roll:
sam 1983(NL)
Toeschouwer
Toeschouwer

Nou dirk gefeliciteerd met je aankoop, ik baal er alleen wel stevig van ,was er echt van overtuigd dat ik hem vrijdag thuis had staan maar helaas. De verkoper had eigelijk wel afspraken gemaakt maar dit is dus eigelijk zijn fout, hij zij dat jij er bijna 2000 euro meer voor gaf klopt dit je zit dan op de +/-11500 euro kijkt me sterk.

ik wens je er veel plezier mee ben niet kwaad was alleen zeer teleurgesteld.

greetz sam
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

sam 1983(NL) schreef:Nou dirk gefeliciteerd met je aankoop, ik baal er alleen wel stevig van ,was er echt van overtuigd dat ik hem vrijdag thuis had staan maar helaas. De verkoper had eigelijk wel afspraken gemaakt maar dit is dus eigelijk zijn fout, hij zij dat jij er bijna 2000 euro meer voor gaf klopt dit je zit dan op de +/-11500 euro kijkt me sterk.

ik wens je er veel plezier mee ben niet kwaad was alleen zeer teleurgesteld.

greetz sam
:applaus: :applaus: :applaus: :engel:
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

kopen en verkopen is de wet van de hoogste bieder... is enkel de verkoper die daaraan iets kan doen.
greetz
Plaats reactie