project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
mooi , ik hoop dat het allemaal gaat lukken
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Dutje#82 schreef:euhm is het voor de A-armen of voor de stuurstangen ? stuurstangen moeten links en rechts zijn, anders kan je nooit het spoor regelen
het was voor de a-armen
maar ik heb deze morgen met mijn pa even gekeken en we zijn tot de conclusie gekomen dat nieuwe a-armen kopen een beter optie is omdat die bergen werk bespaard en geld.
dus er komen nieuwe a-armen onder
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
tointjuh schreef:heu.!
waarom spuit je de onderste a armen niet gewoon met een spuitbus. dan laat je de rest poedercoaten.
of zit er teveel speling op de balljoint?
spuiten ben ik nie zo kapot van.
gaat er te snel af en dan roest het weer meteen aan alle kanten.
op de balljoint zit geen speling maar stel dat wel zo zou zijn moet hij er toch af en dan zou ik het liever nu doen dan dat ik ze eraf moet slijpen als er nieuwe lak op zit.
maar nieuwe armen zijn de best uitkomst dus da gaat het worden
CustomCoatingsHelvoirt
ja deze bedoel ik , die kunnen wel tegen een stootjeSlOoT schreef:Iets zoals dit ?mx jake schreef:als je het alleen maar doet om ze te coaten, zou ik een andere oplossing zoeken
de balljoints die je nu wil gaan gebruiken, zijn leuk voor de bovenste A-armen, maar ik ben van mening, niet voor onder
zelfs Wil v/d Laan, die A-armen heeft gemaakt voor raptor met deze balljoints is van dit concept afgestapt, om dat ze simpelweg niet sterk genoeg zijn
de overgang van draad, achter de contermoer, naar de ball is zo dun, dat hij daar breekt (en dat is niet leuk als je heel hard gaat)
ken je het systeem van meassen
daar zit een plaat aan het eind van je A-arm waar je de balljoint aan vast bout met 3 bouten, ik denk een betere optie dan deze
en spoor stangen moeten zeker linkse en rechtse draad hebben
anders kan je ze nooit stellen, met twee keer rechtse draad draai je de 1 vast en de ander los, als je aan je spoorstang draait
kijk maar eens goed naar je balljoints van je spoorstangen, er zit zeker verschil in
never drive faster then your angel can fly
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
update 03-12-06
gistere heb ik bij quadzilla boy een hoop lagers besteld
even als een set propeg nerfbars
ook heb ik zijn lsr stuurstang gekocht omdat de mijne krom is.
dus nu is het wachten op die progegs want als ik die heb kan ik de laatste dingen aan mijn frame doen en dan kan hij weg voor poedercoating.
de komende de laatste week van december heb ik vrij van m'n werk en dan hoop ik die spullen binnen te hebben.
dan kan ik het frame in die week af maken en weg brengen voor poedercoating.
daarna kan het op bouwen beginnen en eventueel nog wat onderdelen aan passen zoals de skidplate.
ik zit nog wel een beetje te twijfelen welk rem systeem ik voor achter ga gebruiken.
ik heb namelijk die grote klauw liggen met een apparte remschijf voor super motard ik weet aleen niet of dat ook voor cross zou werken.
het is zo dat als de quad tot zijn uiterste in veert dat de demper de remklauw raakt
en ik heb ook de orginele remklauw nog liggen met schijven en al dus die kan ik ook nog monteren aleen moet ik dan de beugel aan passen waar hij op moet.
greetzz bart
gistere heb ik bij quadzilla boy een hoop lagers besteld
even als een set propeg nerfbars
ook heb ik zijn lsr stuurstang gekocht omdat de mijne krom is.
dus nu is het wachten op die progegs want als ik die heb kan ik de laatste dingen aan mijn frame doen en dan kan hij weg voor poedercoating.
de komende de laatste week van december heb ik vrij van m'n werk en dan hoop ik die spullen binnen te hebben.
dan kan ik het frame in die week af maken en weg brengen voor poedercoating.
daarna kan het op bouwen beginnen en eventueel nog wat onderdelen aan passen zoals de skidplate.
ik zit nog wel een beetje te twijfelen welk rem systeem ik voor achter ga gebruiken.
ik heb namelijk die grote klauw liggen met een apparte remschijf voor super motard ik weet aleen niet of dat ook voor cross zou werken.
het is zo dat als de quad tot zijn uiterste in veert dat de demper de remklauw raakt
en ik heb ook de orginele remklauw nog liggen met schijven en al dus die kan ik ook nog monteren aleen moet ik dan de beugel aan passen waar hij op moet.
greetzz bart
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
een hele grote remklauw voor supermotardVyrena schreef:Da van die remklauw hadden wij ook, stonden de gaten in de demper En dan maakte het niet uit welk systeem je pakte, dat gebeurde toch wel. Wat zit er nu op dan?
het is er een met dubbele zuiger welke allebij een apparte olie toevoer hebben.
maar hij is 2 keer zo groot als de orginele
CustomCoatingsHelvoirt
Bij mij standaard raptor is ook een keer trappen en dan blokkeren me wielen.
Moet je het ophangpunt veranderen van je remklauw. Maarja gaat weer veel tijd in zitten.
Maar je hebt nog wel effe tot het weer lekker weer is.
Moet je het ophangpunt veranderen van je remklauw. Maarja gaat weer veel tijd in zitten.
Maar je hebt nog wel effe tot het weer lekker weer is.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
update:
vandaag een doos met onderdelen binnen gekregen voor het blok.
maar na de onderdeel nummers te hebben gechecked blijkt dat geen van de spullen voor een 250R is
dus morge bellen en zorgen dat ik de goede spullen krijg.
toch raar dat ik niet het goede gehad heb ik heb EXACT de goede nummers door gestuurd
vandaag een doos met onderdelen binnen gekregen voor het blok.
maar na de onderdeel nummers te hebben gechecked blijkt dat geen van de spullen voor een 250R is
dus morge bellen en zorgen dat ik de goede spullen krijg.
toch raar dat ik niet het goede gehad heb ik heb EXACT de goede nummers door gestuurd
CustomCoatingsHelvoirt