Brutus jongen, jij moet echt eens een leesbril gaan kopen of je moet een boksbal kopen. Er zijn twee opties:
1. Je leest het niet goed en intepreteert het heel anders.
2. Je zit vol met adrenaline en aggressieviteit.
Het is zoals Grizzly 700 het al zei, niemand geeft je commentaar en je begint gelijk alsof het oorlog is. Ik moet zeggen dat ik al een paar keer heb getwijfeld om je een gele kaart te geven, want dit slaat werkelijk nergens op.
Ik heb niks negatiefs gezegd over de CF500, sterker nog, ik heb gezegd dat het er goed uit zag! LEES DAN EENS! #$%#%^
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik vind dat de prijs in de buurt komt van een 'echte' Grizzly (dan heb ik dus helemaal niks over de kwaliteit gezegd!). Ik heb zelfs nog gezegd dat ze kwaliteit maken. WANT! Ik zei, dat je ziet dat zodra ze kwaliteit gaan maken de prijs wel iets omhoog gaat. En dat er dus naar mijn idee in de toekomst goede quads uit China kunnen komen, maar dat de prijs de prijs van de 'echte' niet veel zal ontlopen.
Ben je er nu nog steeds van overtuigd dat ik jou aanval of je CF500, doe dan je leesbril op en lees dit nog eens of sla een paar keer op je boksbal en lees dit nog eens.
Over die Kawasaki gesproken, ik heb het blad gevonden met dat artikel en zal dat aankomende week overtypen, dan kun je het zelf eens lezen.