CF Gladiator 500 4x4
Over de prijs van onderdelen kan kik nie meeklappen heb nog geen stukken gereden
Tis nie dak machien wil afbreken he brutusken
Ik zij gewoon maar wa de meeste denken.
Ge zult uw éérst moeten bewijzen met uw gerief.
Gelijk ge daar bezig zijt aan ééne om klaar te maken om euh? hoe noemde da weer mee te doen.
En wa de prijs van mijne quad betreft.
Ik heb mijn gedacht he da weet ge, rember mijne remork heb kik nog €50 meer voor gehad dan dak hem aan u dacht te verkopen.
Toegevoegd na 1 minuten:
bij deze uitgenodigd om eens een dagje met de CF te gaan rijden Ralph..
--------------------------------
Hier zit kik ook op te wachten
Op zo'n uitnodiging
Tis nie dak machien wil afbreken he brutusken
Ik zij gewoon maar wa de meeste denken.
Ge zult uw éérst moeten bewijzen met uw gerief.
Gelijk ge daar bezig zijt aan ééne om klaar te maken om euh? hoe noemde da weer mee te doen.
En wa de prijs van mijne quad betreft.
Ik heb mijn gedacht he da weet ge, rember mijne remork heb kik nog €50 meer voor gehad dan dak hem aan u dacht te verkopen.
Toegevoegd na 1 minuten:
--------------------------------
Hier zit kik ook op te wachten
Op zo'n uitnodiging
-
- Quad Master
brutus, als iemand jou commentaar geeft denk jij dat diegene gelijk de oorlog wil aangaan. man, mensen geven gewoon hun mening en gedachten hier. ga er normaal op in, en geen heel boekwerk posten met wat die diegene wel niet heeft gedaan.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@toet uwe junior mag s komen proefrijden en gij moogt er s naar kijken langs de kant
@grizzly 700 beste jongen, ik denk niet dat een manneke van 14 jaar mij de les moet spellen noch mij op mijn plaats moet zetten, wie mij goed kent weet dat ik mijn (soms nogal ongezouten) mening zeg en wat ze er aan hebben
er is niks mis met 14 zijn maar moei je niet altijd te pas en te onpas
@grizzly 700 beste jongen, ik denk niet dat een manneke van 14 jaar mij de les moet spellen noch mij op mijn plaats moet zetten, wie mij goed kent weet dat ik mijn (soms nogal ongezouten) mening zeg en wat ze er aan hebben
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
brutus32 schreef:voel me niet aangevallen, maar je zoekt ALTIJD wel iets om op te vitten of naar beneden te halenRalph schreef:Je moet je niet aangevallen voelen, zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Dat is nu al de zoveelste keer, hou je eens rustig man!
je hebt op ALLES commentaar en dat stoort me soms wel en soms niet
vandaag wel...
over vitten en afbreken gesproken, hier s nog zo een positieve noot van jou : http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15187
je zegt dat t een rotte quad is, en je mening is gebaseerd op een artikel..
afbreken doe je wel, maar onderbouwen door het artikel EFFECTIEF te zoeken en eruit te citeren wat er zo "rot" aan is doe je niet...
eerst is het per definitie chinese rommel die quads, als ze dan toch iets of wat goed lijken, is het weer een kopie van Yamaha... en zo kan je altijd iets vinden om te zeuren
als je s naar hier komt enje bekijkt hem goed en je gaat er eens 100-150km mee rijden DAN PAS kan je erover praten..
als het dan nog rommel voor je is, zal ik je mening respecteren..
toen Honda (en o.a. toyota) 50j geleden europese en amerikaanse wagens KOPIEERDE met de RESEARCH en REEDS BETAALDE KNOW_HOW van die us en eu fabrikanten was dat dus hetzelfde als wat de chinezen doen met de jappen en usa merken..
zelfde gelul dus
ik nodig u uit om met je quad eens met ons een dagje mee te rijden en als da lukt is het een goede machiene zo simpel is da
ze waar en wanneer
Toegevoegd na 22 seconden:
ben benieuwd waar en wanneer
Toegevoegd na 1 minuten:
en yamaha 700 kan er goed mee overweg geloof me is geen broekventje
en van die caravans verkopen is waar ik heb er enkele van zien staan bij hem thuis
de grizzly beer raakt overal door keer op keer!
kijk ook eens op onze nieuwe verkoopsite www.allesverkopen.be
belgium's thoughest atv team
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Brutus,brutus32 schreef:@toet uwe junior mag s komen proefrijden en gij moogt er s naar kijken langs de kant
Da's je volste recht, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat andere mensen OOK hun mening over jou zeggen. Wees een beetje consequent hé
Visit: www.slijkpalingen.com
brutus32 schreef:@toet uwe junior mag s komen proefrijden en gij moogt er s naar kijken langs de kant
Waar en wanneer brutusken
Vraagt toet4x4
Toegevoegd na 3 minuten:
tim slijkpaling schreef:brutus32 schreef:voel me niet aangevallen, maar je zoekt ALTIJD wel iets om op te vitten of naar beneden te halenRalph schreef:Je moet je niet aangevallen voelen, zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Dat is nu al de zoveelste keer, hou je eens rustig man!
je hebt op ALLES commentaar en dat stoort me soms wel en soms niet
vandaag wel...
over vitten en afbreken gesproken, hier s nog zo een positieve noot van jou : http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15187
je zegt dat t een rotte quad is, en je mening is gebaseerd op een artikel..
afbreken doe je wel, maar onderbouwen door het artikel EFFECTIEF te zoeken en eruit te citeren wat er zo "rot" aan is doe je niet...
eerst is het per definitie chinese rommel die quads, als ze dan toch iets of wat goed lijken, is het weer een kopie van Yamaha... en zo kan je altijd iets vinden om te zeuren
als je s naar hier komt enje bekijkt hem goed en je gaat er eens 100-150km mee rijden DAN PAS kan je erover praten..
als het dan nog rommel voor je is, zal ik je mening respecteren..
toen Honda (en o.a. toyota) 50j geleden europese en amerikaanse wagens KOPIEERDE met de RESEARCH en REEDS BETAALDE KNOW_HOW van die us en eu fabrikanten was dat dus hetzelfde als wat de chinezen doen met de jappen en usa merken..
zelfde gelul dus
ik nodig u uit om met je quad eens met ons een dagje mee te rijden en als da lukt is het een goede machiene zo simpel is da
ze waar en wanneer
Toegevoegd na 22 seconden:
ben benieuwd waar en wanneer
Toegevoegd na 1 minuten:
en yamaha 700 kan er goed mee overweg geloof me is geen broekventje
en van die caravans verkopen is waar ik heb er enkele van zien staan bij hem thuis
@grizzly700
Als ik uw ééne goeie raad mag geven oppassen he jongen
-
- Quad Master
Ik geef je alleen tips hoe je met anderen om moet gaan Tis niet voor niets dat Niemand u meer mag op extreme 4x4[/u]brutus32 schreef:@toet uwe junior mag s komen proefrijden en gij moogt er s naar kijken langs de kant
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
Brutus jongen, jij moet echt eens een leesbril gaan kopen of je moet een boksbal kopen. Er zijn twee opties:
1. Je leest het niet goed en intepreteert het heel anders.
2. Je zit vol met adrenaline en aggressieviteit.
Het is zoals Grizzly 700 het al zei, niemand geeft je commentaar en je begint gelijk alsof het oorlog is. Ik moet zeggen dat ik al een paar keer heb getwijfeld om je een gele kaart te geven, want dit slaat werkelijk nergens op.
Ik heb niks negatiefs gezegd over de CF500, sterker nog, ik heb gezegd dat het er goed uit zag! LEES DAN EENS! #$%#%^
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik vind dat de prijs in de buurt komt van een 'echte' Grizzly (dan heb ik dus helemaal niks over de kwaliteit gezegd!). Ik heb zelfs nog gezegd dat ze kwaliteit maken. WANT! Ik zei, dat je ziet dat zodra ze kwaliteit gaan maken de prijs wel iets omhoog gaat. En dat er dus naar mijn idee in de toekomst goede quads uit China kunnen komen, maar dat de prijs de prijs van de 'echte' niet veel zal ontlopen.
Ben je er nu nog steeds van overtuigd dat ik jou aanval of je CF500, doe dan je leesbril op en lees dit nog eens of sla een paar keer op je boksbal en lees dit nog eens.
Over die Kawasaki gesproken, ik heb het blad gevonden met dat artikel en zal dat aankomende week overtypen, dan kun je het zelf eens lezen.
1. Je leest het niet goed en intepreteert het heel anders.
2. Je zit vol met adrenaline en aggressieviteit.
Het is zoals Grizzly 700 het al zei, niemand geeft je commentaar en je begint gelijk alsof het oorlog is. Ik moet zeggen dat ik al een paar keer heb getwijfeld om je een gele kaart te geven, want dit slaat werkelijk nergens op.
Ik heb niks negatiefs gezegd over de CF500, sterker nog, ik heb gezegd dat het er goed uit zag! LEES DAN EENS! #$%#%^
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik vind dat de prijs in de buurt komt van een 'echte' Grizzly (dan heb ik dus helemaal niks over de kwaliteit gezegd!). Ik heb zelfs nog gezegd dat ze kwaliteit maken. WANT! Ik zei, dat je ziet dat zodra ze kwaliteit gaan maken de prijs wel iets omhoog gaat. En dat er dus naar mijn idee in de toekomst goede quads uit China kunnen komen, maar dat de prijs de prijs van de 'echte' niet veel zal ontlopen.
Ben je er nu nog steeds van overtuigd dat ik jou aanval of je CF500, doe dan je leesbril op en lees dit nog eens of sla een paar keer op je boksbal en lees dit nog eens.
Over die Kawasaki gesproken, ik heb het blad gevonden met dat artikel en zal dat aankomende week overtypen, dan kun je het zelf eens lezen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@ralphRalph schreef:
ben heel benieuwd scannen mag ook ralph, duurt 2 minuten
@slijkpaling & toet & ralph : we maken er een dagske van; na de dealervoorstelling mogen jullie een dagske komen rijden en mijn terrein uitproberen
gele kaart ? yeah right... try me
-
- Quad Master
ben benieuwd hebrutus32 schreef:@ralphRalph schreef:
ben heel benieuwd scannen mag ook ralph, duurt 2 minuten
@slijkpaling & toet & ralph : we maken er een dagske van; na de dealervoorstelling mogen jullie een dagske komen rijden en mijn terrein uitproberen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik kom ook zeker er eens een testrit mee doen
de grizzly beer raakt overal door keer op keer!
Deze quad wordt in Taiwan gemaakt,iets anders dan een Chinees hok(iets beter)..maar ik zelf zal niet zoveel geld nu al uit durfen geven aan een relatief nieuw merk,dan spaar ik wel door voor een bewezen merk..en ja Brutus heeft wel gelijk met die jappen..die hebben de boel ook gewoon gekopieerd in de jaren 50 met flutspul,zoals de Chinezen nu bezig zijn(Chinezen kunnen we beter boycotten,ze worden veels te groot en gevaarlijk voor het westen met hun 'goede`bedoelingen..)
En Brutus,botvier je aggresie maar op die spleetogen ipv de jongens hier
En Brutus,botvier je aggresie maar op die spleetogen ipv de jongens hier
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadrunner
- Contacteer:
allez mannen, agressie
ik kan tegen onderbouwde en terechte kritiek
maar zonder zelf te rijden,kijken,voelen en diets meer kan je toch geen iet of wat komplete mening hebben ?
net zoals jullie sceptisch zijn tov chinese dingen of zo, ben ik sceptisch tov mensen die iets beoordelen zonder goed te weten wat.. (ik durf dat niet ze )
eerst zijn ze TE goedkoop en KUNNEN ze daardoor niet goed zijn,
als ze dan deftig materiaal gebruiken en degelijk afwerken en dus logischerwijze wat duurder zijn is het ook (weer) niet goed en dat vind ik wat unfair
en ik lees de laatste 2j dat iedereen valt over de service en levertijd voor de stukken v chinezen, als je al stukken kan vinden en 1 vd redenen dat hij geen appel en ei kost is dat ik een degelijke structuur wil, ik heb zelfs plaats in mijn container opgeofferd voor meer reserveonderdelen om iets of wat van voorraad te hebben, ik moet een zeer negatief beeld bevechten en ik vind het zonde dat deze CF gelijkgetrokken word met een Supermarkt-quad..
en IK HERHAAL zoek mij een Japanse/US 500 4x4 met zelfde opties/opbouw die je 2j garantie geeft EN een EUCOC heeft en die MAAR 1000€ meer kost.. ik denk (en hoop ) van niet
as said, na de dealervoorstelling zorg k wel s voor een test-weekend voor de doemdenkers
ik kan tegen onderbouwde en terechte kritiek
maar zonder zelf te rijden,kijken,voelen en diets meer kan je toch geen iet of wat komplete mening hebben ?
net zoals jullie sceptisch zijn tov chinese dingen of zo, ben ik sceptisch tov mensen die iets beoordelen zonder goed te weten wat.. (ik durf dat niet ze )
eerst zijn ze TE goedkoop en KUNNEN ze daardoor niet goed zijn,
als ze dan deftig materiaal gebruiken en degelijk afwerken en dus logischerwijze wat duurder zijn is het ook (weer) niet goed en dat vind ik wat unfair
en ik lees de laatste 2j dat iedereen valt over de service en levertijd voor de stukken v chinezen, als je al stukken kan vinden en 1 vd redenen dat hij geen appel en ei kost is dat ik een degelijke structuur wil, ik heb zelfs plaats in mijn container opgeofferd voor meer reserveonderdelen om iets of wat van voorraad te hebben, ik moet een zeer negatief beeld bevechten en ik vind het zonde dat deze CF gelijkgetrokken word met een Supermarkt-quad..
en IK HERHAAL zoek mij een Japanse/US 500 4x4 met zelfde opties/opbouw die je 2j garantie geeft EN een EUCOC heeft en die MAAR 1000€ meer kost.. ik denk (en hoop ) van niet
as said, na de dealervoorstelling zorg k wel s voor een test-weekend voor de doemdenkers