idd. en bij deze ook uitgenodigd en als we beiden redelijk zijn kunnen er altijd zaken gedaan worden met of zonder overname..mikebike schreef:Is ook moeilijk om vaste voet aan wal te krijgen met een nieuw merk..maar deze ziet er wel aardig uit,en als ze een goed netwerk opzetten met onderdelen enzo(en een goede prijs voor mijn Wolverine geven ) dan liggen de kansen vrij goed..
CF Gladiator 500 4x4
-
- Quadrunner
- Contacteer:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
brutus32 schreef:idd. en bij deze ook uitgenodigd en als we beiden redelijk zijn kunnen er altijd zaken gedaan worden met of zonder overname..mikebike schreef:Is ook moeilijk om vaste voet aan wal te krijgen met een nieuw merk..maar deze ziet er wel aardig uit,en als ze een goed netwerk opzetten met onderdelen enzo(en een goede prijs voor mijn Wolverine geven ) dan liggen de kansen vrij goed..
-
- Quad Master
-
- Quadrider
Chinees, Taiwanees of iets anders...
Concurente voor de "grote" Japanse en Ami merken is nooit verkeerd en komt altijd in het voordeel van de koper...of het nu China-kwaliteit is of niet...
Niet alleen het product dat je koopt is van belang, de relatie tussen verkoper en koper is ook belangrijk
Bij andere produkten hebben de chinese copys geleid tot een prijsdaling van de japanse merken, hopelijk gebeurt dat bij de quads ook.
En PS de japaners copieerden ook maar de copy's waren berter dan het origineel
Al bij al heb ik geen last van die aziaten ik rij liever met Ami en Canadees...waarmee ik zeker niet wil zeggen dat beiden beter zijn...ze zijn gewoon anders
Concurente voor de "grote" Japanse en Ami merken is nooit verkeerd en komt altijd in het voordeel van de koper...of het nu China-kwaliteit is of niet...
Niet alleen het product dat je koopt is van belang, de relatie tussen verkoper en koper is ook belangrijk
Bij andere produkten hebben de chinese copys geleid tot een prijsdaling van de japanse merken, hopelijk gebeurt dat bij de quads ook.
En PS de japaners copieerden ook maar de copy's waren berter dan het origineel
Al bij al heb ik geen last van die aziaten ik rij liever met Ami en Canadees...waarmee ik zeker niet wil zeggen dat beiden beter zijn...ze zijn gewoon anders
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
kijk, met dergelijke commentaar kan ik wat aanvangen hoewel dat me verwonderd van u a.
het kan voor iedereen goed uitdraaien (verkoper - koper) als je idd. een goed netwerk/systeem opstelt
ik beweer hier nergens wat slijkpaling schrijft :
ik zeg niet dat de CF welke atv dan ook opeet
ik zeg wel :
-betaalbaar alternatief voor de kodiak/grizzly/eiger/vinson/kymco/hawkeye/...
-betaalbare wisselstukken (gem. 30% goedkoper vd PARTIKULIER dan bvb. jap/us quad --> zie hierboven)
-goede prijs/kwaliteit verhouding
niet iedereen bolt met porsches, sommigen bollen met een bescheidener wagen, waarom zou dat voor quads niet kunnen ? Hyundai,Kia,SsangYong, er zullen hier wel forummers zijn die daar mee rijden (of familie enz) en dat zijn eigenlijk ook kopieen van japanse wagens...
het is idd zoals albrecht zegt : goede concurrentie vd chinezen/taiwanezen kan leiden tot competiviteit en prijsaanpassingen en dit alles brengt het weer wat dichter naar het grote publiek enzovoort...
de rest zal de tijd uitwijzen
@slijkpaling posts zoals degene die je op extreme4x4 postte zie ik liever FACE-TO-FACE waar ik ze WEL kan lezen.. en toch ben je nog altijd uitgenodigd om s te testen (het is niet zoals grizz700 schreef dat niemand me daar mag ik krijg mijn updates )
en voor de puristen : de carb is een Mikuni made in japan
het kan voor iedereen goed uitdraaien (verkoper - koper) als je idd. een goed netwerk/systeem opstelt
ik beweer hier nergens wat slijkpaling schrijft :
tim slijkpaling
Mister wheelie
Geplaatst: Zo 17 December 2006,00:47 Onderwerp: is da weer aan het promoten
--------------------------------------------------------------------------------
is volgens brutus betere koop dan yamaha of eender welke kwaliteits quad
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... c&&start=0
en grizzly 700 wordt bijna opgegeten ocharme
ik zeg niet dat de CF welke atv dan ook opeet
ik zeg wel :
-betaalbaar alternatief voor de kodiak/grizzly/eiger/vinson/kymco/hawkeye/...
-betaalbare wisselstukken (gem. 30% goedkoper vd PARTIKULIER dan bvb. jap/us quad --> zie hierboven)
-goede prijs/kwaliteit verhouding
niet iedereen bolt met porsches, sommigen bollen met een bescheidener wagen, waarom zou dat voor quads niet kunnen ? Hyundai,Kia,SsangYong, er zullen hier wel forummers zijn die daar mee rijden (of familie enz) en dat zijn eigenlijk ook kopieen van japanse wagens...
het is idd zoals albrecht zegt : goede concurrentie vd chinezen/taiwanezen kan leiden tot competiviteit en prijsaanpassingen en dit alles brengt het weer wat dichter naar het grote publiek enzovoort...
de rest zal de tijd uitwijzen
@slijkpaling posts zoals degene die je op extreme4x4 postte zie ik liever FACE-TO-FACE waar ik ze WEL kan lezen.. en toch ben je nog altijd uitgenodigd om s te testen (het is niet zoals grizz700 schreef dat niemand me daar mag ik krijg mijn updates )
en voor de puristen : de carb is een Mikuni made in japan
Een gele kaart geef ik je zonder problemen, denk maar echt niet dat ik dan bang wordt dat je op je CF naar me toe komt rijden.
Het feit is dat je boos op mij wordt zonder reden, ik heb nergens je product afgekraakt en je wordt gelijk kwaad. Bij iemand die zo reageert zou ik niet graag proefrijden...
Het feit is dat je boos op mij wordt zonder reden, ik heb nergens je product afgekraakt en je wordt gelijk kwaad. Bij iemand die zo reageert zou ik niet graag proefrijden...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ralph schreef:Een gele kaart geef ik je zonder problemen, denk maar echt niet dat ik dan bang wordt dat je op je CF naar me toe komt rijden.
kwaad ben ik niet geworden zulle, en naar zevenhuizen kan met de auto ook hoor
wat die kaart betreft;
(op zijn nederlands:) die kaarten kunnen aan me reet roesten
argumenten ralph, ik had graag deftige argumenten van je gehad, je proffesionele mening gehoord en daarom nodig ik je nog altijd uit
als je niet tegen een assertief (niet te verwarren met agressief !) debat kunt (een debat met argumenten)
dan ga je nog regelmatig geschockeerd worden
dus lijstje met testrit-geinteress. :
1. joepie/toet
2. sharky #3
3. ralph ???
4.
5.
artikel van die kawa al ingescand, hoef je niet te typen hoor, scannen s ook goe
Ik heb zelf geen scanner, typen gaat net zo snel Je praat wel constant over argumenten, maar ik heb nergens iets beweerd over dat het ding slecht zou zijn ofzoiets, dus hoe je daarbij komt weet ik niet. Waar is die testrij locatie? Als de QCN site werkt (wat problemen met de hoster) dan zou ik er een stukje over kunnen schrijven.
-
- Quad Master
- Contacteer:
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
das sympa van je, invitation still stands en dan zult ge wel zien dat ikRalph schreef:Ik vind het ook een zeer mooi ding (vanaf het begin al) en ben zeer benieuwd hoe de motor presteert, zou er maar al te graag een artikel over schrijven voor QCN.
irl zo gene moeilijke ben no offense
@franky das lang geleden zal wel zorgen dat ik een weekendje arrangeer op mijn terreintje om dat s te testen (zal jeroen wel mailen)