CF Gladiator 500 4x4

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

mikebike schreef:Is ook moeilijk om vaste voet aan wal te krijgen met een nieuw merk..maar deze ziet er wel aardig uit,en als ze een goed netwerk opzetten met onderdelen enzo(en een goede prijs voor mijn Wolverine geven :wink: ) dan liggen de kansen vrij goed..
idd. en bij deze ook uitgenodigd en als we beiden redelijk zijn kunnen er altijd zaken gedaan worden met of zonder overname..
:wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
joepie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door joepie »

brutus32 schreef:
mikebike schreef:Is ook moeilijk om vaste voet aan wal te krijgen met een nieuw merk..maar deze ziet er wel aardig uit,en als ze een goed netwerk opzetten met onderdelen enzo(en een goede prijs voor mijn Wolverine geven :wink: ) dan liggen de kansen vrij goed..
idd. en bij deze ook uitgenodigd en als we beiden redelijk zijn kunnen er altijd zaken gedaan worden met of zonder overname..
:wink:

:honger: :honger: :honger: :evil:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

:honger: :honger: :honger: :honger:
mikebike, als je gaat laat me iets weten misschien dat ik meekan? :mrgreen:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Chinees, Taiwanees of iets anders...

Concurente voor de "grote" Japanse en Ami merken is nooit verkeerd en komt altijd in het voordeel van de koper...of het nu China-kwaliteit is of niet...

Niet alleen het product dat je koopt is van belang, de relatie tussen verkoper en koper is ook belangrijk

Bij andere produkten hebben de chinese copys geleid tot een prijsdaling van de japanse merken, hopelijk gebeurt dat bij de quads ook.

En PS de japaners copieerden ook maar de copy's waren berter dan het origineel :applaus:

Al bij al heb ik geen last van die aziaten ik rij liever met Ami en Canadees...waarmee ik zeker niet wil zeggen dat beiden beter zijn...ze zijn gewoon anders :crossercool:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

kijk, met dergelijke commentaar kan ik wat aanvangen hoewel dat me verwonderd van u a.

het kan voor iedereen goed uitdraaien (verkoper - koper) als je idd. een goed netwerk/systeem opstelt

ik beweer hier nergens wat slijkpaling schrijft :
tim slijkpaling
Mister wheelie

Geplaatst: Zo 17 December 2006,00:47 Onderwerp: is da weer aan het promoten

--------------------------------------------------------------------------------

is volgens brutus betere koop dan yamaha of eender welke kwaliteits quad

http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... c&&start=0
en grizzly 700 wordt bijna opgegeten ocharme

ik zeg niet dat de CF welke atv dan ook opeet :roll:
ik zeg wel :

-betaalbaar alternatief voor de kodiak/grizzly/eiger/vinson/kymco/hawkeye/...
-betaalbare wisselstukken (gem. 30% goedkoper vd PARTIKULIER dan bvb. jap/us quad --> zie hierboven)
-goede prijs/kwaliteit verhouding

niet iedereen bolt met porsches, sommigen bollen met een bescheidener wagen, waarom zou dat voor quads niet kunnen ? Hyundai,Kia,SsangYong, er zullen hier wel forummers zijn die daar mee rijden (of familie enz) en dat zijn eigenlijk ook kopieen van japanse wagens...

het is idd zoals albrecht zegt : goede concurrentie vd chinezen/taiwanezen kan leiden tot competiviteit en prijsaanpassingen en dit alles brengt het weer wat dichter naar het grote publiek enzovoort...
de rest zal de tijd uitwijzen :wink:

@slijkpaling posts zoals degene die je op extreme4x4 postte zie ik liever FACE-TO-FACE waar ik ze WEL kan lezen.. en toch ben je nog altijd uitgenodigd om s te testen (het is niet zoals grizz700 schreef dat niemand me daar mag :mrgreen: ik krijg mijn updates :mrgreen: )

en voor de puristen : de carb is een Mikuni made in japan :mrgreen:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Een gele kaart geef ik je zonder problemen, denk maar echt niet dat ik dan bang wordt dat je op je CF naar me toe komt rijden.
Het feit is dat je boos op mij wordt zonder reden, ik heb nergens je product afgekraakt en je wordt gelijk kwaad. Bij iemand die zo reageert zou ik niet graag proefrijden... :roll:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Ralph schreef:Een gele kaart geef ik je zonder problemen, denk maar echt niet dat ik dan bang wordt dat je op je CF naar me toe komt rijden.
Het feit is dat je boos op mij wordt zonder reden, ik heb nergens je product afgekraakt en je wordt gelijk kwaad. Bij iemand die zo reageert zou ik niet graag proefrijden... :roll:
:mrgreen:

kwaad ben ik niet geworden zulle, en naar zevenhuizen kan met de auto ook hoor :D
wat die kaart betreft;
(op zijn nederlands:) die kaarten kunnen aan me reet roesten :mrgreen:

argumenten ralph, ik had graag deftige argumenten van je gehad, je proffesionele mening gehoord en daarom nodig ik je nog altijd uit

als je niet tegen een assertief (niet te verwarren met agressief !) debat kunt (een debat met argumenten)
dan ga je nog regelmatig geschockeerd worden :wink:

dus lijstje met testrit-geinteress. :

1. joepie/toet
2. sharky #3
3. ralph ???
4.
5.

artikel van die kawa al ingescand, hoef je niet te typen hoor, scannen s ook goe :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik heb zelf geen scanner, typen gaat net zo snel :) Je praat wel constant over argumenten, maar ik heb nergens iets beweerd over dat het ding slecht zou zijn ofzoiets, dus hoe je daarbij komt weet ik niet. Waar is die testrij locatie? Als de QCN site werkt (wat problemen met de hoster) dan zou ik er een stukje over kunnen schrijven.
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

dus lijstje met testrit-geinteress. :

1. joepie/toet
2. sharky #3
3. ralph ???
4.mikebike (ligt een beetje aan de plaats)
5.grizzly700 (idem)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
joepie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door joepie »

:evil: Ik wil nu nie stoken :mrgreen:
Maar wa is een gele kaart :?:
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
brute franky
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door brute franky »

ik wil daar ook wel is mee komen rijden. ik vind da best een ferm brommerke :duimhoog:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik vind het ook een zeer mooi ding (vanaf het begin al) en ben zeer benieuwd hoe de motor presteert, zou er maar al te graag een artikel over schrijven voor QCN.
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Ralph schreef:Ik vind het ook een zeer mooi ding (vanaf het begin al) en ben zeer benieuwd hoe de motor presteert, zou er maar al te graag een artikel over schrijven voor QCN.
das sympa van je, invitation still stands en dan zult ge wel zien dat ik
irl zo gene moeilijke ben :wink: no offense

@franky das lang geleden :wink: zal wel zorgen dat ik een weekendje arrangeer op mijn terreintje om dat s te testen (zal jeroen wel mailen)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Is dat in Zelzate?
Plaats reactie