olie 450 yfz
-
- Toeschouwer
olie 450 yfz
even een vraagje
als je je olie ververst dan staat er in de manual dat in blok 0.30 l moet en in ''tankje'' 1,75 l
maar geeft het dat de olie niet precies verdeelt word. dus bv 0.40 in blok en de rest in tankje
verdeelt de quad dit zelf of moet het precies gepast zijn.
als je je olie ververst dan staat er in de manual dat in blok 0.30 l moet en in ''tankje'' 1,75 l
maar geeft het dat de olie niet precies verdeelt word. dus bv 0.40 in blok en de rest in tankje
verdeelt de quad dit zelf of moet het precies gepast zijn.
-
- Toeschouwer
dat zal niet zoveel uitmaken hij pompt het toch rond maar houd je er wel een beetje aan
alleen 1.75l in het tankje is teveel
als je olie ververst incl filter meot er totaal aan olie1.85 l in en zonder filter 1.75l dus 0.3 in blok en met vervanging van filter(aa\n te raden om altijd te doen bij verversing,hier zit nl de rotzooi in) dus nog 1.55 l in tankje
alleen 1.75l in het tankje is teveel
als je olie ververst incl filter meot er totaal aan olie1.85 l in en zonder filter 1.75l dus 0.3 in blok en met vervanging van filter(aa\n te raden om altijd te doen bij verversing,hier zit nl de rotzooi in) dus nog 1.55 l in tankje
yfz450r Blauw/Wit 2012
-
- Toeschouwer
-
- Quad Expert
dus even voor de duidelijkheid: je draait je quad om, doet olie in die pluggen vanonder (nu vanboven), vult bij, draait die dicht, en draait de quad dan weer om?
of heeft ie vanboven ook 2 dekseltjes?
EDIT: denk dat ik het gevonden heb, ziet eruit alsof de yfz inderdaad 2 olievulgaatjes heeft, nu weet ik dat ook weer.
of heeft ie vanboven ook 2 dekseltjes?
EDIT: denk dat ik het gevonden heb, ziet eruit alsof de yfz inderdaad 2 olievulgaatjes heeft, nu weet ik dat ook weer.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Toeschouwer