ik rij met een standaard Z400 met reigers onder vlugger over het parcour als jij met een gepimpte met
standaard 2003-2004 veren onder!!! daar durf ik een weddenschap voor aangaan. maar dan wel een echt crossparcour he geen schaatsbaan.
ik geloofde da ook niet in het begin tot ik ze had. en ik heb spijt da ik mij die niet eerder heb gekocht!
trouwens ze zijn 2e hands en heb ze iets meer dan de helft betaald
trouwens wie zegt dat het weggesmeten geld is heeft of er nog nooit mee regeden met andere veren (goeie veren) of rijd nooit harder dan 40 per uur
eens wat reactie uitlokken
kawa-zot schreef:dat is toch al heel wat voor enkel de 2 voorste veren he
ik ga een keuze moetten maken dan ofwel eerst motor verder doen ,dubbel kleppen en klepveren van een DR , en de yoshimura cdi , ofwel overwegen voor andere veren ,hoewel ik eigenlijk geen klagen heb van men vering ,maar het verschil zal toch wel te merken zijn met een deftige aftermarket vering he
die 2005,2006 veertjes zijn al stukken beter dan vroeger maar ik heb al op de 3 veren gereden en dan is het al volgt
-2003-2004 das echt NEST
-2005-2006 (de gasveertjes) is stukke beter dan vroeger en beantwoord aan de verwachtingen voor het gewoon enduro rijden
-de reigers waar ik nu mee rij das als zitten in ne limo de quad zweeft over de weg je hebt ALTIJD contact met de ondergrond en de wielen gaan als een GEK tekeer maar dat resutteerd niet in het schokken van de quad
wel ff bijvertellen da ik 8 ritten van 100 kilometer heb moeten afstellen tegen da ik ze naar men zin had en voor mijn rijstijl dus slecht afgestelde reigers... verwacht nie als je geld uitgeeft aan veren da het een verbetering is wanneer je ze er meteen onderzet. ge kunt ze zo zetten da je op stalen stangen rijd of op een springplank