probleem.
probleem.
ik heb de volgende after market onderdelen op m'n 2004 blaster,
Toomey
V-force reed valve
K&N filter.
razr acher op standaard velg
en ik merk helemaal niks ik wordt voorbij gereden door een standaard blaster (en ik geef echt gas )
Ik had er eerst een 310 sproeier ingezet, maar toen stond hij te rijk, nu zit er een 300 in.
na plug chop zag de bougie er goed uit.
wie weet wat het kan zijn.
Toomey
V-force reed valve
K&N filter.
en ik merk helemaal niks ik wordt voorbij gereden door een standaard blaster (en ik geef echt gas )
Ik had er eerst een 310 sproeier ingezet, maar toen stond hij te rijk, nu zit er een 300 in.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: probleem.
compressie al is opgemeten? en chek anders dichting achter ontstekingsplaat, het komt bij blaster wel eens voor dat deze eruit vliegt, zoals bij mij na nieuwe demper. Heb je nog standaard carbu? is normaal een sproeier van 230 origineel, dan vind ik 300 veel,max 260 na uw mods. Hoe staat uw gasnaald? blijft ie mooi stationair draaien?Geert schreef:ik heb de volgende after market onderdelen op m'n 2004 blaster,
Toomey
V-force reed valve
K&N filter.
greetz racer
ring niet verwijderd, staat in de instruktie.
maakt trouwens niet uit want gat in ring is niet kleiner dan diameter van uitlaatpoort.
wit naar licht grijs, is nog steeds arm, probeer nog maar een maatje grotere sproeier.
pas als de bougie zwart wordt kan de motor niet al het mengsel verbranden, dus voorlopig mag je hem wel meer geven.
maakt trouwens niet uit want gat in ring is niet kleiner dan diameter van uitlaatpoort.
wit naar licht grijs, is nog steeds arm, probeer nog maar een maatje grotere sproeier.
pas als de bougie zwart wordt kan de motor niet al het mengsel verbranden, dus voorlopig mag je hem wel meer geven.
Laatst gewijzigd door elsinore op ma 08 mar, 2004 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.