den dj schreef:Ik vindt dit ook een zeer prachtige revieuw !
Maar ik had nog enkele vraagjes :Is er een duidelijk schema bij hoe je de hele zaak moet aansluiten (elektrisch dan)want de foto lijkt voor mij toch iets te verwarrend te zijn met al die kabels ! Misschien een foto van het schema?
Als je de temp. sensor installeerde,moet je dan ook best de benzinetank verwijderen en het koelwater aflaten of "verlies" je maar een beetje water en moet je het achteraf maar gewoon terug bijvullen?
Ik ga wel nog ff wachten om hem te installeren tot het dashbord verkrijgbaar is voor de Z-400
Dit zou niet meer zolang duren naar het schijnt!
Alvast bedankt !
Grtz Dirk
ik heb alleen de slang van thermostaat huis naar radiator los gehaald, liep niet veel water uit gewoon naderhand beetje bijvullen. t is zelfontluchtend
de electrische installatie heb ik verder geen foto's van maar is vrij eenvoudig + en - en een draad bij je bobine (zit er maar 1 op dus kan niet missen) Ik heb de tank eraf gehaald (is 2 bouten meer) omdat je er dan makkelijker bij kan t kan ook zonder m eraf te halen maar dan ben je langer bezig met prutsen dan dat je er zo bij kan
als je verder nog vragen hebt gewoon posten of pm me maar.
zijt er zeer mooi uit ,en prachtige se vice van jouw dealer zou ik zeggen , ddaar zouden er veel een voorbeeld aan kunne pakke...quad ziet r nog altijd zo proper uit als met t quad weekend
Na alles getest te hebben voordat ik de kappen had terug gebouwd ff alles snel getest, alles werkte naar behoren dus de boel weer in elkaar gezet en aan t spelen gegaan . Wat zit er veel op dat ding eerst alles ingesteld op km/h en gradencelcius.
het werkt perfect hij is makkelijk in te stellen op wiel maat, 2/4 takt, shift lights max RPM, waarschuwing voor motor temp en motor overhit alles kun je instellen op je eige waarden of die van de quads's fabrieks gegevens. )
hoe heb je dat allemaal gedan ik komt er niet uit met de rpm en 2/4 takt uitleg. hoe heb je wiel maat op gemeten en wat is de RPM waarde van u z400 is dat de zelfde. PS heb je een foto voor de rpm kabel hoe je het er op heb gedan
ik heb nog een vraagje ik ben mijn vapor aan't instaleren maar ik snap nie goe waar ik de sensor van km teller moet plaatsen
aan't voorwiel of aan het achterwiel?
bedankt!
airwolf schreef:ik heb nog een vraagje ik ben mijn vapor aan't instaleren maar ik snap nie goe waar ik de sensor van km teller moet plaatsen
aan't voorwiel of aan het achterwiel?
bedankt!
he man
u moet de sensor aan sluiten aan de voor wiel iik heb de mijne an de rechter kan bevestig.
Mooi gedaan Meeki ik heb de mijne ook klaar en zit nu op mijn Barossa
Alles werkt perfect,alleen moet ik nog iets aan mijn afwerking van mijn steun doen
Ik heb dan wel de orginelen maar de gaatjes passen nog niet goed
Maar daar verzin ik nog wel iets op
Zie je bij de nacht rit wel
airwolf schreef:ik heb nog een vraagje ik ben mijn vapor aan't instaleren maar ik snap nie goe waar ik de sensor van km teller moet plaatsen
aan't voorwiel of aan het achterwiel?
bedankt!
he man
u moet de sensor aan sluiten aan de voor wiel iik heb de mijne an de rechter kan bevestig.
ik heb nu mijn vapor er op zitten maar ik krijg de temp niet te zien ook als die warm is en de ventilator gaat draaien dan zie je niks.
maar als ik hem aan de achter kant reset en dan weer alles weer op nieuw stelt dan doet die het maar als ik de quad weer uit en aan zet geeft die niet meer de temp graden.
Ik heb nog een probleem wat moet ik in voeren voor 4tak op de vapor ik begrijp niet echt veel van. ik heb ook een z400 2006/2007
er zit toch een handleiding bij je trailtech waarop staat wat je moet ingeven,
Program Pulses per Revolution (PPR)
Step 1:
4 Strokes: 1 PPR
mijn sensor werkt wel goed (begint pas vanaf 38°c)
hoe en waar heb je de 12V genomen?
edit:
heb net in mijn handleiding gekeken, 't kan zijn dat je een slecht contact hebt in je temp. sensor, telkens de kabel onderbroken is geweest moet je je VAPOR resetten om hem opnieuw naar de sensor te laten zoeken, dus controleer je aansluitingen eens of alles wel deftig vast zit, ook eens aan je stuur draaien zodat je kan zien of de kabel niet losgetrokken wordt door de draaibeweging of dergelijke .