zeker van?Skicks schreef:Heb de pakkingen vervangen, de zuiger, de zuigerveren en (dit HOEFT niet) de zuigerstandlagers.
Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
keesie schreef:He Ralph, ja klopt, ik (wij) heb 2 seizoenen met dezelfde zuiger gereden (tussendoor uitgehaald en weer terug gestopt), het enige wat ietsie was versleten waren de zuigerveren (eindspleet .6/.8 mm) , en de inlaatklepveren, maar dat is vrij normaal als je 2 seizoenen met een +750 toeren cdi rijdt.Ralph schreef:Het vreemde is dan wel dat Keesie en Ronnieb al iets van 100 uur met een zuiger rijden en dat het er allemaal nog prima uit zag, terwijl die mannen ook snoeihard rijden. Maar die gebruiken Motorex olie
Ik moet wel zeggen dat onze yfz's de zogenaamde "oliemodificatie" hebben, waardoor je small end lager/toplager extra gesmeerd wordt.
Kon de pistonpen er met 1 vinger uitduwen, ja, maar nog zo strak al wat!
Wij gebruiken Motorex half synthetische motorolie en we zijn hier zeer tevreden over.
succes en bedankt voor je service !
kan ik de Motorex half synthetische motorolie ook op men standaard ltr 450 gebruiken?
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
hehe mooi zoFré schreef:ik begin te missen, ik dacht dat die "dit hoeft niet" bij die zuigerveren stond...
het gaat bergaf hier...
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ik nooit kijken naar de quad.dan heb je het toch dik mis manneke.mijn is altijd mooi gepoest en krijgt optijd zijn onderhoud enzo.maja jij zult het wel wete zekerSg6 schreef:als ik nooit kijk naar de quad heb ik ook nooit gn pb. Bij grondig nazicht is er wel altijd iets die losstaat of aan het verslijten is.Banshee-Boy schreef:ik rij nu al een meer dan een half jaar met de suzuki. en ik heb nog met niks problemen gehad. wel afkloppen.
En wa domme uitdrukking is da 'afkloppen'? Hier niet bekend bij de 'echte' vlamingen.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik schat 18j zeker of 17jBanshee-Boy schreef:ik nooit kijken naar de quad.dan heb je het toch dik mis manneke.mijn is altijd mooi gepoest en krijgt optijd zijn onderhoud enzo.maja jij zult het wel wete zekerSg6 schreef:als ik nooit kijk naar de quad heb ik ook nooit gn pb. Bij grondig nazicht is er wel altijd iets die losstaat of aan het verslijten is.Banshee-Boy schreef:ik rij nu al een meer dan een half jaar met de suzuki. en ik heb nog met niks problemen gehad. wel afkloppen.
En wa domme uitdrukking is da 'afkloppen'? Hier niet bekend bij de 'echte' vlamingen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
wat heeft er dat nu mee te make?Sg6 schreef:ik schat 18j zeker of 17jBanshee-Boy schreef:ik nooit kijken naar de quad.dan heb je het toch dik mis manneke.mijn is altijd mooi gepoest en krijgt optijd zijn onderhoud enzo.maja jij zult het wel wete zekerSg6 schreef: als ik nooit kijk naar de quad heb ik ook nooit gn pb. Bij grondig nazicht is er wel altijd iets die losstaat of aan het verslijten is.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
dat klopt nie echt.nadenken zit er op uwe leeftijd ook nog nie echt in!Sg6 schreef:das zo een beke de praat en redenatie die er is op die leeftijd. Nadenken en relativeren...
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be