Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
wij vervangen ook altijd de olie op 10 uren, en dat komt overeen met drie ritten, die we rijden op een zondag.en iedere keer de olie filter mee vervangen
en na iedere rit word die van ons goed gekuist, met een propere lucht filter en al ter op dus beter als dat zult ge toch niet kunnen doen denk ik
en toen als ik er 75 uren had was mijn drijfstanglager stuk gevlogen met alle gevolgen van dien
en tim onderhoud zijne zo ook, dus vraag ik me af wat wij verkeert doen?
en op de weg rijden we nooit te lang open, kunnen wel eens door trekken maar nooit te lang vol gas rijden op de weg.
en als ik hier vertrek rij ik op mijn gemak tot ik van de wijk af ben om geen problemen te krijgen met mijn geburen (8uur 's morgens)
en na iedere rit word die van ons goed gekuist, met een propere lucht filter en al ter op dus beter als dat zult ge toch niet kunnen doen denk ik
en toen als ik er 75 uren had was mijn drijfstanglager stuk gevlogen met alle gevolgen van dien
en op de weg rijden we nooit te lang open, kunnen wel eens door trekken maar nooit te lang vol gas rijden op de weg.
en als ik hier vertrek rij ik op mijn gemak tot ik van de wijk af ben om geen problemen te krijgen met mijn geburen (8uur 's morgens)
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
zo is dat s.w.a.t. , wij zijn al op vele plaatsen geweest waar er nog andere quadrijders te zien waren en ik moet zeggen dat als je onze quads vergelijkt met die van de meesteS.W.A.T. schreef:wij vervangen ook altijd de olie op 10 uren, en dat komt overeen met drie ritten, die we rijden op een zondag.en iedere keer de olie filter mee vervangen
en na iedere rit word die van ons goed gekuist, met een propere lucht filter en al ter op dus beter als dat zult ge toch niet kunnen doen denk ik![]()
en toen als ik er 75 uren had was mijn drijfstanglager stuk gevlogen met alle gevolgen van dien![]()
je hoeft niet veel ervan af te kennen om meteen te weten de welke het best onderhouden is.
onze quads zijn allemaal tiptop en tot in de puntjes onderhouden.En toch beweert iedereen hier dat dit komt door slecht onderhoud awel dit zal zeker NIET het geval zijn.
mij hebben ze ook steeds veteld dat de 100 uren makelijk haalbaar zijn maar zo te zien is dit bij mij niet het geval.en bij s.w.a.t. stonden er op zijn yamaha ook bijlange nog geen 90 en toch vliegt hij aan 75u kapot.vergeet ook niet dat mijn quad nog steeds rijd zonder problemen maar dat de compressie gewoon heel laag is.
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
-
suzuki ltr450
- Toeschouwer

- Contacteer:
-
suzuki ltr450
- Toeschouwer

- Contacteer:
da zou ik toch nie durven zeggen, den sg6 en fré! hebben hun brein al meermaals goed aan het werk gezet en met prima resultaat!Banshee-Boy schreef:dat klopt nie echt.nadenken zit er op uwe leeftijd ook nog nie echt in!Sg6 schreef:das zo een beke de praat en redenatie die er is op die leeftijd. Nadenken en relativeren...
cfr: MSD skidplate, a-arms, air scopes, linkages, ...
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
-
suzuki ltr450
- Toeschouwer

- Contacteer:
Dank u flippen! Vergeet uw stuurkolom nietFlippen schreef:da zou ik toch nie durven zeggen, den sg6 en fré! hebben hun brein al meermaals goed aan het werk gezet en met prima resultaat!Banshee-Boy schreef:dat klopt nie echt.nadenken zit er op uwe leeftijd ook nog nie echt in!Sg6 schreef:das zo een beke de praat en redenatie die er is op die leeftijd. Nadenken en relativeren...
cfr: MSD skidplate, a-arms, air scopes, linkages, ...![]()
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
elaba, ben ook wel 18 éSg6 schreef:ik schat 18j zeker of 17j
***Heb dit verwijderd, wil geen ruzie stoken...***
On-Topic terug...
Volgens mij zit er echt iets niet goed bij de mensen die na 50 uren al een revisie moeten ondergaan... Of je rijstijl is erg slecht, of je gedrag met de quad, of je onderhoud, of fabrieks (kan bijna niet) maar als je het nog een 2e keer voorhebt, dan ligt het zeker aan jezelf!
grtz,S
Laatst gewijzigd door Skicks op do 18 jan, 2007 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.
banshee-boy moet stoppen met verwijten te smijten? hij is niet eens begonnen.
blijkbaar omdat sommigen op dit forum wat ervaring hebben en handig zijn dat ze een alibi hebben om iemand aan te vallen. mooie instelling is dat
blijkbaar omdat sommigen op dit forum wat ervaring hebben en handig zijn dat ze een alibi hebben om iemand aan te vallen. mooie instelling is dat
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Bartje 400
- Quadracer

den sg6 en fré zijn ook ni alleen hé , bansheeboy heeft ook meerdere dingen zelf gemaakt , kijk daar ook maar na , bumper , nerfbaren , bescherming platen , noem ma op
en dat hij er niet naar kijkt kun je ook ni zeggen want elke keer hij gaat rijden ziet die als nieuw uit
achja , trug ontopic
en dat hij er niet naar kijkt kun je ook ni zeggen want elke keer hij gaat rijden ziet die als nieuw uit
achja , trug ontopic
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
Bartje vul ik uw lijst verder in
a-armen (meerdere sets) , frameguards, enz...
Andries en Maarten hou jullie een beetje in AUB
a-armen (meerdere sets) , frameguards, enz...
Andries en Maarten hou jullie een beetje in AUB
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html