Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
-
suzuki ltr450
- Toeschouwer

- Contacteer:
kzal ne keer uitleggen he,
moest er iemand van oudere leeftijd mijn post lezen op die van 'banshee dinges' dan gaat die da nogmaals lezen en gewoon mee lachen of relativeren. Maar iemand van jongere leeftijd ziet dit als een aanval (iets dat typisch is).
Meer heb ik niets aan toe te voegen en we gaan gewoon verder met de topic wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
moest er iemand van oudere leeftijd mijn post lezen op die van 'banshee dinges' dan gaat die da nogmaals lezen en gewoon mee lachen of relativeren. Maar iemand van jongere leeftijd ziet dit als een aanval (iets dat typisch is).
Meer heb ik niets aan toe te voegen en we gaan gewoon verder met de topic wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
vertel. wie a zegt moet ook b zeggeSg6 schreef:van die a armen gaan we maar zwijgen...
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
-
-
-
-
vul zelf in wat je zou veranderen.
weet je dat ik hier vierkant zit te lachen op jullie posts
(trouwens ik niet alleen) terwijl je vol stress en wraak zit te wachten om een post. Ik heb normaal wel iets beters te doen.
-
-
-
-
weet je dat ik hier vierkant zit te lachen op jullie posts
Laatst gewijzigd door Sg6 op wo 17 jan, 2007 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
iemand zwart maken is makkelijk hè.maar dan nog zegge wrm dat is al iets moeilijker voor onze jong.Sg6 schreef:-
-
-
-
-
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
gij zijt mijn een rare jong wilt ge nu effe zegge wat met die a arme mis was?Sg6 schreef:ene die mij snapt
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
ik ben nen hele rare vent. Mensen die mij kennen weten da wel.
alle zeg astumblieft
Leer ne keer opmerkingen relativeren! Ik kan zo uren en dagen blijven doorgaan tot ge in psychatrische instelling arriveert.
Alle en nu weer back on topic.
Idd die ltr moet toch wel de 100 halen
alle zeg astumblieft
Leer ne keer opmerkingen relativeren! Ik kan zo uren en dagen blijven doorgaan tot ge in psychatrische instelling arriveert.
Laatst gewijzigd door Sg6 op wo 17 jan, 2007 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
hij is thuis de grapigste. maar goed kindje blij.Sg6 schreef:ik ben nen hele rare vent. Mensen die mij kennen weten da wel.![]()
alle zeg astumblieft
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be