Denk dat verbruik wel een beetje hoger zal liggen dan de z400 door de vario, maar ge hebt wel een grotere tank dus denk dat ge wel wa meer km's kunt maken met de wolverine.
Sneller maken kunt ge mssn gelijk ze dat doen met ne Kfx 700? Daar doen ze het door een andere veer in de automaat te steken en zo kunt ge uwe stall en shiftout regelen, kan zijn dat dit met de wolverine ook zo is. Bij ke kfx steken ze der dan soms veren in van ne polaris enzo... De eindtrap kunt ge ook verlengen denk ik, bij de kfx zetten ze er een dalton clutch op, hierdoor kunne de schijven verder uitlopen, maar k weet nie of die ultramatic van yamaha ook zo werkt als bij de kfx...
Feit dat ie maar 80 loopt is natuurlijk geen probleem offroad maar denk dat als ge op de baan komt dat het vrij vervelend gaat zijn. Nu ge zegt da jullie maar rustig toeren, is dat sportieve dan nodig? Of is het toch nie zo rustig als ik denk mssn
Als ge al moet beginne voor andere uitlaten enz voor em wa sneller te doen rijden dan vind ik het persoonlijk wel dat het vrij kostelijk zal kunne worden