Spoel/stator herwikkelen?
hier toch?ik heb ze ook contact via mail opgenomen voor een cdi van die van mij(een onbegrensde)
http://www.carmo.nl/NL/contact_nl.htm
http://www.carmo.nl/NL/contact_nl.htm
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
epix no-fear
- Quad Expert

mx jake schreef:onbegrensde cdi![]()
dat is vragen om sleutelen en hogekosten
de cdi van mijn 250r heeft ook geen toeren begrenzer.
als je blok goed staat afgesteld en je kan redelijk rijden weet je ook wel dat je hem niet oneindig door moet laten trekken.
ik schakel gewoon op het goede moment dan is er niks aan de hand
CustomCoatingsHelvoirt
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ralph, ik zou eraf blijven, ik heb redelijk wat ervaring met herwinden voor de PDV quads en is niet anders dan miserie. Slechts weinigen kunnen het echt goed, weet dat W-tec een goed bedrijf in de buurt heeft maar ken de naam niet, anders eens met mijn groeten naar W-tec bellen.
Ik zou in de plaats voor Xenon opteren, Hella heeft trouwens mooie nieuwe werklampjes met Xenon.
Ik zou in de plaats voor Xenon opteren, Hella heeft trouwens mooie nieuwe werklampjes met Xenon.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik heb contact gehad met HPI, die kunnen een stator van Elektrex uit Engeland leveren, komt ongeveer 300 a 400 watt uit als ik het mij goed herinner, iniedergeval daar ergens in die buurt. Voor de voorkant zijn al twee PIAA 510 lampen besteld, die komen over ongeveer 4 weken.
Maar ik zal als ik tijd heb W-Tec ook bellen om te vragen waar zij dat laten doen, misschien is dat ook een optie.
Maar ik zal als ik tijd heb W-Tec ook bellen om te vragen waar zij dat laten doen, misschien is dat ook een optie.