De reden waarom ik het verdacht vond is:
Met mijn kilometerteller kan ik meten hoeveel sec van 0 tot 100km/h tot op 1/10 van sec.
Kilometerteller staat correct. En ik geraak niet onder de 6sec
Mijn quad is van +- 32pk op achterwielen naar 48pk gegaan door aanpassingen. Koppel was nog meer gestegen tov pk's.
En hij weegt droog 170kg, dat is al 100 minder dan de renegade!
renegade heeft 64pk op motor en 270kg droog.
= 0.237 pk/kg of 4.219kg voor 1pk
De mijne zal normaal ook min 64pk op de motor hebben (ik weet niet juist hoeveel verlies er is tss achterwielen en motor, maar rekening houdend met de originele waarden zal dit nu ook geen paardenstal schelen)
= 0.376 pk/kg of 2.656kg voor 1pk
oké, mijn redeneringen gaan zeker niet helemaal kloppen want er zijn nog veel factoren die meespelen, renegade is automatisch vb...
En ik kan ook niet voorspellen of hij een beetje voor zal zijn in een drag of een beetje achter... Maar iets in mij zegt toch dat als ik die cijfers bekijk dat de renegade mij niet zal voorbij 'vlammen' en bij manier van spreken uit het zicht verdwijnen bij een drag. Want 4 sec is echt weinig. (met alle respect)
Wat er wel beter aanneembaar is, is dat hij in 5.2sec naar 100 gaat en niet naar 125... Dan nog is het een heel mooi resultaat maar allé, begint al realistisch te worden.
kortom, we zullen wel zien als deze hier rondrijdt zeker
mvg