No Limit YFZ schreef:Sorry, ik stop ermee. Wie wil kan mij mailtje sturen voor het ontwerp en kan alles doen.
Man,man...
jammer hoor no-limit
Dat shirt... laat maar hoor er zijn een hoop mensen positief tegenover dit verhaal maar om de een of andere reden wil het maar niet rond komen
Het zit er blijkbaar niet in om een shirt te fabrieken ter promotie van QFB.
Nu moet ik zeggen dat ik QFB tegenwoordig minder en minder raadpleeg(blijft een handige database om even te doorzoeken voor handige tips
)maar de discussies zijn in mijn ogen niet echt informatief op het moment.
Er werken een groep mensen zich achter de schermen zich helemaal suf
om dit alles te realiseren en jammer genoeg ontbreekt het bij een hoop forum leden aan enige kennis omtrend hoeveel werk er wel niet verzet wordt ten aanzien van het forum.
Naar mijn idee is dat een gebrek aan inzicht en respect.
Dit geld dus ook voor het hele verhaal omtrend het fabrieken van de t-shirts.
Meerdere mensen willen het graag realiseren maar zitten elkaar vervolgens in de haren waarna er discussies ontstaan die de-motiverend werken en dus weer resulteren in : GEEN shirt.
erg jammer allemaal aangezien het gaat om ons aller hobby QUADS.
In de posts naar aanleiding van het shirt ben ik positief geweest maar geef mijn portie maar aan fikkie.
Ongelooflijk dat IK er zo over denk,het enige wat ik met dat shirt te maken heb is dat ik het wilde bestellen.
Dus kan me niet voorstellen hoe de mensen zich voelen die er vele uren in hebben gestoken.
Sjo dit was mijn kannetje olie op het vuur
suc6 ermee allen