t-shirts
-
- Quad Expert
ik ga mee in die mening vincenzo.
dat gezeik altijd dat alles maar goedkoop moet zijn dan moeten ze maar een andere hobby zoeke schaken ofzo.
ik heb voor mezelf eens 4 t-shirts laten maken die kwamen op 30euro per shirt dus over die 15euro moeilijk doen gaat me een beetje te ver.
en als de mensen hier quad kunnen rijden geloof ik niet dat het gemiddelde inkomen hier zo laag is dat ze die 15euro minder zulle merken
dat gezeik altijd dat alles maar goedkoop moet zijn dan moeten ze maar een andere hobby zoeke schaken ofzo.
ik heb voor mezelf eens 4 t-shirts laten maken die kwamen op 30euro per shirt dus over die 15euro moeilijk doen gaat me een beetje te ver.
en als de mensen hier quad kunnen rijden geloof ik niet dat het gemiddelde inkomen hier zo laag is dat ze die 15euro minder zulle merken
CustomCoatingsHelvoirt
Dubois schreef:Waarom eerst 4 laten drukken en dan de rest? Hoe groter het aantal, hoe groter de korting toch?
ja dat maakt bij mijn niks uit. Ik betaalt die 4 shirt's uit mijn eigen zak, alleen de betaling moet eerst komen dan kan ik ze laten druken ,want anders zit ik met alle t-shirt's in huis. daarvoor doe ik eerst 4 dan maak ik een foto van en dan zien we het wel wie er eentje wilt.
Ik heb nog niks van no limit yfz gehoort.
-
- Quadrunner
Hey, moet ik je het even doormailen? Kun je me je mailadres in PM geven dan ofzo?ticoquad schreef:ja dat maakt bij mijn niks uit. Ik betaalt die 4 shirt's uit mijn eigen zak, alleen de betaling moet eerst komen dan kan ik ze laten druken ,want anders zit ik met alle t-shirt's in huis. daarvoor doe ik eerst 4 dan maak ik een foto van en dan zien we het wel wie er eentje wilt.
Ik heb nog niks van no limit yfz gehoort.
En ik bedoelde het echt niet zo dat ik dat gratis moet hebben, het omgekeerde eigenlijk. Als je achteraf mijn uitleg leest en je leest het eerste terug, dan hoop ik dat je de "joke" erin zit, zoeniet mijn excuses maar ik vond het inderdaad weer dikke gezever over die prijs. Ofwel kopen ofwel niet, daarmee basta. In ieder geval, je moet niks voor mij speciaal doen, maar je moet gewoon je mailadres effe sturen, dan stuur ik je de .eps even...
Dames & Heren
Even wat vermelden. Zodra ik de ontwerp heb van quadgirl ga ik maandag de t-shirt drukken dan post ik de foto's erop en dan kunnen jullie bestellen en ook de maat door geven,want dan kan ik de t-shirts gaan kopen en laten drukken. DENK EROM IK SCHIET HET WEL VOOR UIT MIJN EIGEN ZAK DUS WIE HET BESTELT MOET OOK BETALEN anders zit ik met de shirts in me maag niet dat ik het er vind maar het is wel zonde voor mijn geld en tijd. Dus laat me niet zitten,want ik doet dat zeker niet met u.
Met vriendelijke groet Tico
PS voor welke kleur ging het ook alweer zwart dacht ik maar laat me even weten voor maandag 28-01-2007
Toegevoegd na 1 uur 37 minuten:
Ging het nog om de ontwerp 19 van deze topis http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ht=tshirts laat me het even weten
Even wat vermelden. Zodra ik de ontwerp heb van quadgirl ga ik maandag de t-shirt drukken dan post ik de foto's erop en dan kunnen jullie bestellen en ook de maat door geven,want dan kan ik de t-shirts gaan kopen en laten drukken. DENK EROM IK SCHIET HET WEL VOOR UIT MIJN EIGEN ZAK DUS WIE HET BESTELT MOET OOK BETALEN anders zit ik met de shirts in me maag niet dat ik het er vind maar het is wel zonde voor mijn geld en tijd. Dus laat me niet zitten,want ik doet dat zeker niet met u.
Met vriendelijke groet Tico
PS voor welke kleur ging het ook alweer zwart dacht ik maar laat me even weten voor maandag 28-01-2007
Toegevoegd na 1 uur 37 minuten:
Ging het nog om de ontwerp 19 van deze topis http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ht=tshirts laat me het even weten
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hmmm
voor de belgen
ik ben nog maar 17 maar ik wil het wel doen dat geld, ik zal het vandaag eens aan men papa vragen of ik dat eventueel zou mogen doen.
Maar als ik al het geld van de Belgen verzamel, is er dan voor mij de mogelijkheid om dit geld door te storten op de rekening van tico uit nederland? Of hoe zit het dan?
Ik wil dit gerust doen als mijn papa het goed vindt. Ik ben het gezeik over die t-shirts hier beu en ik wil zelf graag zo een t-shirt
Mvg Simon
voor de belgen
ik ben nog maar 17 maar ik wil het wel doen dat geld, ik zal het vandaag eens aan men papa vragen of ik dat eventueel zou mogen doen.
Maar als ik al het geld van de Belgen verzamel, is er dan voor mij de mogelijkheid om dit geld door te storten op de rekening van tico uit nederland? Of hoe zit het dan?
Ik wil dit gerust doen als mijn papa het goed vindt. Ik ben het gezeik over die t-shirts hier beu en ik wil zelf graag zo een t-shirt
Mvg Simon
--HoNdA 400--