Succes alvast.gutte schreef:ga hier niet verder op in,zal wel zien wat er gebeurt
Ik vind dit eigenlijk toch wel een heel zinnig topic.
Vooral de quadkeuze vind ik nog steeds een interessante.
Er zit VEEEEL meer verschil tussen een Z400 en een R450 dan alleen de 50cc en de looks...Hetzelfde geldt voor de TRX400 en TRX450...
Daarnaast heb je mensen die zuinig zijn met hun quad (netjes warmrijden, netjes olie en filter verversen,...) en mensen die denken dat het allemaal gemaakt is om af te beulen... de mensen die klagen wanneer iets kapotloopt behoren meestal tot de laatst genoemde groep...
Het lijkt mij niet heel moeilijk om te begrijpen dat een crossquad meer onderhoud vraagt dan een trailquad. Een opgepepte rallywagen heeft ook meer onderhoud nodig dan de straatversie die gemaakt is om jaren en jaren te draaien zonder problemen...
Iedereen denkt er het zijne van. De mensen die verstandig zijn zullen ook slim genoeg zijn om uit dit topic de nuttige zaken te filteren en er hun voordeel mee te doen. Op dit forum zijn genoeg mensen te vinden met jarenlange ervaring binnen het wereldje. Of jullie hun advies opvolgen of niet, dat is helemaal aan jullie.