Ralph schreef:Oh was me niet eens opgevallen, excuus
no problemo, is normaal als je het niet zelf hebt opgemaakt dat je witte tekst niet weet/ziet staan op witte achtergrond
Is alles nu in orde? Gaat het gebeuren?
wat doen we nou dan. Moet ik nou de t-shirt's laten drukken voor iedereen of gaat iedereen het zelf doen ,want ik heb vandaag eentje laten drukken maar die is morgen pas klaar. Laat me het even weten
Ik zou het doen zoals jij het gezegd had tico, jij ontvangt het geld voor de Nederlanders en Matthieu het geld voor de Belgen. Dat is het eenvoudigste denk ik.
Je vraagt iedereen je een PM te sturen met in de titel de maat en hoeveelheid, dus: Maat XL 2x en zo kan je snel zien wie er wat wilt. Want in een topic word er toch weer onnnodig commentaar gegeven. Ticoquad drukt het gewoon, die maakt een foto, post het hier en zo beslissen mensen of ze wat willen hebben. Dan bestellen ze bij jou, je hebt een deadline wanneer alle betalingen binnen moeten zijn. Zijn ze dat niet dan bestel jij ook geen t-shirt voor die mensen. Dan druk je het af hoeveel je wilt hebben en stuurt het op.