t-shirts
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Jongens nog even gedult die gasten hadden het druk met hun eigen druk werk en die gaat natuurlijk voor.
Maar even tussen door ik heb 50 in bestelling genomen dan word het een stuk voordeliger. dus als ik de foto's erop zet moeten jullie gelijk even zeggen welke maat en zo dan bestel ik ze dan zijn ze binnen een week klaar.
De maal wat ze moeten maken doen ze liever gelijk een paar stuk drukken anders moet ik maar voor een maal betalen voor een paar t-shirts en dat is de duurste. dus laat me even weten
met vriendelijk groet tico
Maar even tussen door ik heb 50 in bestelling genomen dan word het een stuk voordeliger. dus als ik de foto's erop zet moeten jullie gelijk even zeggen welke maat en zo dan bestel ik ze dan zijn ze binnen een week klaar.
De maal wat ze moeten maken doen ze liever gelijk een paar stuk drukken anders moet ik maar voor een maal betalen voor een paar t-shirts en dat is de duurste. dus laat me even weten
met vriendelijk groet tico
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
sorry jongen ze konden die eps bestanden niet meer openen dus ik heb Ralph gevraagt of hij die in jpg bestand kon zetten en ik heb de bestanden gestuurt naar ze toe dus ik ga morgen WEER heen en of ze al gedrukt zijn. Ik word zelf ook moe van. nogmaals sorry voor het te lang duren maar ze komen er zeker want ik heb het al aan betaalt.
hey Ticoquad,
al respect dat je dit doet man ,
die paar dagen kunnen er nog zeker bij .
ne maat van mij zegt altijd zo :
Nie jagen hé, dat doen ze in het bos en daar moet ge een vergunning voor hebbben .
Nie jagen hé, dat doen ze in het bos en daar moet ge een vergunning voor hebbben .
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ja dat klopt wel wat jij zegt maar het gaat steedts langer duren, hoelang zijn we hier nu al over bezig.The_Lucifer schreef:hey Ticoquad,
ja met alle respect voor de mensen die het toch mogelijk maken dat ze er komen.