project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quad Expert
jawohl weer een update.
ik geef toe het duurde even maar dat was omdat ik op onderdelen moest wachten.
dinsdag kreeg ik een pakketje binnen van onze mede forumganger en ook 250r eigenaar Ger.
met daarin:
hubs voor de achter as dit omdat ik zelf 2 verschillende had en dat is niet echt een mooi gezicht.
en een fonkel nieuw lager voor de balans as
dat lagertje heb ik dan ook meteen gemonteerd en de hubs klaar gemaakt om te worden gecoat.
bij ger staat nog meer in bestelling maar wat dat voor onderdelen zijn houden we nog ff geheim
plastics heb ik vorige week vrijdag ook besteld maar dat blijft ook nog even achter gesloten deuren.
vandaag kreeg ik van fmxshop.eu mijn nieuwe protaper fatbar binnen de pastrana fmx versie inclusief bijpassende fatbar stuurpad.
morgen komt mijn frame als het goed is terug van het ontchromen waarna hij dinsdag mee gaat naar mijn werk zodat mijn collega de gusset kit er in kan lassen.
en dan hooop ik er op dat ik hem de zaterdag erna weg kan brengen voor poedercoaten zodat ik eind februarie begin maart kan beginnen met de assemblage.
dit was het weer voor nu ik hoop in de loop van het weekend foto's te posten van het frame en het stuur.
en natuurlijk van de geinstaleerde gusset kit in de loop van volgende week
greetzz bart
ik geef toe het duurde even maar dat was omdat ik op onderdelen moest wachten.
dinsdag kreeg ik een pakketje binnen van onze mede forumganger en ook 250r eigenaar Ger.
met daarin:
hubs voor de achter as dit omdat ik zelf 2 verschillende had en dat is niet echt een mooi gezicht.
en een fonkel nieuw lager voor de balans as
dat lagertje heb ik dan ook meteen gemonteerd en de hubs klaar gemaakt om te worden gecoat.
bij ger staat nog meer in bestelling maar wat dat voor onderdelen zijn houden we nog ff geheim
plastics heb ik vorige week vrijdag ook besteld maar dat blijft ook nog even achter gesloten deuren.
vandaag kreeg ik van fmxshop.eu mijn nieuwe protaper fatbar binnen de pastrana fmx versie inclusief bijpassende fatbar stuurpad.
morgen komt mijn frame als het goed is terug van het ontchromen waarna hij dinsdag mee gaat naar mijn werk zodat mijn collega de gusset kit er in kan lassen.
en dan hooop ik er op dat ik hem de zaterdag erna weg kan brengen voor poedercoaten zodat ik eind februarie begin maart kan beginnen met de assemblage.
dit was het weer voor nu ik hoop in de loop van het weekend foto's te posten van het frame en het stuur.
en natuurlijk van de geinstaleerde gusset kit in de loop van volgende week
greetzz bart
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
super mooi Bart , maar dat had ik je al eerder verteld hé:d
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
-
- Quadverslaafde
Zonde man dat die weer in de verkoop gaat.
Heb je nu nog een quad of iets erbij of blijf je alleen maar bezig met projecten. Neem aan dat je ook wel elke week witl rijden.
Heb je nu nog een quad of iets erbij of blijf je alleen maar bezig met projecten. Neem aan dat je ook wel elke week witl rijden.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quad Expert
gareth schreef:Zonde man dat die weer in de verkoop gaat.
ik wil inderdaad ook weer vaker rijden.
ik wil daarom mischien iets anders als ik klaar ben met een project vind ik ze vaak te mooi om zelf mee te rijden daarom verkoop ik ze.
of ruilen is ook een optie.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert