Onderaan pagina 3 REVIEW! De Grote <<<WOLVERINE 450 4X4>>> topic!
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
Dus je zoekt iets beter dan Reiger? Ik ben geen expert op gebied van veringen, maar volgens mij is het zo'n beetje als met dempers. Aan de buitenkant hebben ze een ander stickertje, maar binnenin zijn ze 95% gelijk. Het verschil zit vaak in de service en naamsbekendheid, meer niet. Dat zijn dan ook twee zaken waar een recreatieve rijder niets aan heeft.
Even iets anders, vermits je veel in modderige omstandigheden rijdt, is dit misschien wel handig om te weten. Ik quote:
EDIT - Sinds wanneer is "s_uck" een scheldwoord?
Even iets anders, vermits je veel in modderige omstandigheden rijdt, is dit misschien wel handig om te weten. Ik quote:
Geen idee of dit een bekend probleem is, maar ik zou er toch even naar kijken.The first thing that I recommend that you do when you buy one is to remove the gas tank and re-route the carb hose to the airbox. It will s_uck up any water/mud on the rubber mat and cause problems.
EDIT - Sinds wanneer is "s_uck" een scheldwoord?
Laatst gewijzigd door Alfredo op di 27 feb, 2007 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt helemaal wat betreft die airbox..heb er al 4x door stil gestaan,voor ik het wist wat het was..Alfredo schreef:Dus je zoekt iets beter dan Reiger? Ik ben geen expert op gebied van veringen, maar volgens mij is het zo'n beetje als met dempers. Aan de buitenkant hebben ze een ander stickertje, maar binnenin zijn ze 95% gelijk. Het verschil zit vaak in de service en naamsbekendheid, meer niet. Dat zijn dan ook twee zaken waar een recreatieve rijder niets aan heeft.
Even iets anders, vermits je veel in modderige omstandigheden rijdt, is dit misschien wel handig om te weten. Ik quote:
Geen idee of dit een bekend probleem is, maar ik zou er toch even naar kijken.The first thing that I recommend that you do when you buy one is to remove the gas tank and re-route the carb hose to the airbox. It will **** up any water/mud on the rubber mat and cause problems.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
"Het eerste wat ik aanraad als je er één koopt, is de gastank te verwijderen en de darm van de carburator naar de luchtfilterbak te verplaatsen. Deze zuigt al het water/modder op de rubberen mat (?) op en dat veroorzaakt problemen."
Geen idee wat ze met die mat bedoelen, misschien dat mikebike verdere uitleg kan geven?
Geen idee wat ze met die mat bedoelen, misschien dat mikebike verdere uitleg kan geven?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
yep in derdaad der zitten rubber darmpje onderaan de tank en die moet je best verplaatsen die kan vol modder komen te zitten en dan heb je problemen bij het starten en blijven draaien van de motor
dit darmpje zit juist onder de tank
dit darmpje zit juist onder de tank
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Je hebt het precies goed vertaalt ,en als het goed is heeft Coragja dat al gedaan..Alfredo schreef:"Het eerste wat ik aanraad als je er één koopt, is de gastank te verwijderen en de darm van de carburator naar de luchtfilterbak te verplaatsen. Deze zuigt al het water/modder op de rubberen mat (?) op en dat veroorzaakt problemen."
Geen idee wat ze met die mat(rubberen flap tussen luchtfilterhuis en frame/carburateur) bedoelen, misschien dat mikebike verdere uitleg kan geven?
De veren mag idd wat aan gedaan worden,niet erg konfortabel off road
En de uitlaat..,die van mij is nog helemaal gaaf,wat met die van jouw gebeurt is ,hij loopt ook harder,misschien dat die ook armer loopt,of heter wordt op hogere toeren..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker