Onderaan pagina 3 REVIEW! De Grote <<<WOLVERINE 450 4X4>>> topic!

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hallo
misschien standaard yfz veren (ik den kdat het past weet het niet zeker)
die vind ik ideaal voor de hobby rijder omdat ze gewoon goed veren en niet moelijk zijn af te stellen
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja dat is geen selecht ide maar het probleem is zou ik ze hard genoeg kunnen krijgen omdat de wolverine al het gewicht in de neus heeft zitten en het is toch een zwaar ding hoor
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hallo
ik kan mijn standaard yfz schokbrekers redlijk hard zetten en dan rijd het ook nog goed
ik den kdat als er een 100 kilo op de voorschokbrekers rust je ze daat wel naar kan afstellen
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja ma ik krijg de wolf nie van de grond zonder mij echt goed te zetten en veel kracht uit te oefenen mijn Zje da gooide ik aan de kant.
mss mensen die weten wat een nieuw setje van iets kost. alle voorstellen zijn welkom!
moet niet van het beste zijn.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Je was best tevreden van die Reigers dacht ik, waarom blijf je daar dan gewoon niet bij?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja inderdaad maar mss dat er andere oplossingen zijn ik sta altijd open om bij te leren daarmee
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Dus je zoekt iets beter dan Reiger? Ik ben geen expert op gebied van veringen, maar volgens mij is het zo'n beetje als met dempers. Aan de buitenkant hebben ze een ander stickertje, maar binnenin zijn ze 95% gelijk. Het verschil zit vaak in de service en naamsbekendheid, meer niet. Dat zijn dan ook twee zaken waar een recreatieve rijder niets aan heeft.

Even iets anders, vermits je veel in modderige omstandigheden rijdt, is dit misschien wel handig om te weten. Ik quote:
The first thing that I recommend that you do when you buy one is to remove the gas tank and re-route the carb hose to the airbox. It will s_uck up any water/mud on the rubber mat and cause problems.
Geen idee of dit een bekend probleem is, maar ik zou er toch even naar kijken.

EDIT - Sinds wanneer is "s_uck" een scheldwoord?
Laatst gewijzigd door Alfredo op di 27 feb, 2007 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

neenee ik zeg niet dat ik iets beters zoek want was er heeeeeel tevreden van ik zoek iets anders maar weet niet goed wat er allemaal bestaat, prijzen zijn en ga zo maar verder
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Alfredo schreef:Dus je zoekt iets beter dan Reiger? Ik ben geen expert op gebied van veringen, maar volgens mij is het zo'n beetje als met dempers. Aan de buitenkant hebben ze een ander stickertje, maar binnenin zijn ze 95% gelijk. Het verschil zit vaak in de service en naamsbekendheid, meer niet. Dat zijn dan ook twee zaken waar een recreatieve rijder niets aan heeft.

Even iets anders, vermits je veel in modderige omstandigheden rijdt, is dit misschien wel handig om te weten. Ik quote:
The first thing that I recommend that you do when you buy one is to remove the gas tank and re-route the carb hose to the airbox. It will **** up any water/mud on the rubber mat and cause problems.
Geen idee of dit een bekend probleem is, maar ik zou er toch even naar kijken.
Klopt helemaal wat betreft die airbox..heb er al 4x door stil gestaan,voor ik het wist wat het was..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja ik heb nu af en toe last da hij wel op traagloop blijft draaien maar niet hoge rin toeren wil. kan iemand da eens naar het nederlands vertalen wat snap d edetails niet goed
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

"Het eerste wat ik aanraad als je er één koopt, is de gastank te verwijderen en de darm van de carburator naar de luchtfilterbak te verplaatsen. Deze zuigt al het water/modder op de rubberen mat (?) op en dat veroorzaakt problemen."

Geen idee wat ze met die mat bedoelen, misschien dat mikebike verdere uitleg kan geven?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja want ik heb het nog altijd niet door :d
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

yep in derdaad der zitten rubber darmpje onderaan de tank en die moet je best verplaatsen die kan vol modder komen te zitten en dan heb je problemen bij het starten en blijven draaien van de motor
dit darmpje zit juist onder de tank
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

zal daar eens moeten voor kijken

en nu voor de veren...
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Alfredo schreef:"Het eerste wat ik aanraad als je er één koopt, is de gastank te verwijderen en de darm van de carburator naar de luchtfilterbak te verplaatsen. Deze zuigt al het water/modder op de rubberen mat (?) op en dat veroorzaakt problemen."

Geen idee wat ze met die mat(rubberen flap tussen luchtfilterhuis en frame/carburateur) bedoelen, misschien dat mikebike verdere uitleg kan geven?
Je hebt het precies goed vertaalt :duimhoog: ,en als het goed is heeft Coragja dat al gedaan..
De veren mag idd wat aan gedaan worden,niet erg konfortabel off road :chagarijn:
En de uitlaat..,die van mij is nog helemaal gaaf,wat met die van jouw gebeurt is :? ,hij loopt ook harder,misschien dat die ook armer loopt,of heter wordt op hogere toeren..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Plaats reactie