Versleten versnellings bak?(PROBLEEM GEVONDE)

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

OpticalNicolas schreef:nene, dit was nie sarcastisch, ik was alleen maar een grapje :p

ofwel heb jij in het geheim jou motor heel hard getuned :p
haha nene als een open luchtfilter al hard getuned is weet ik het ook nie :mrgreen:

nee maar zonder gekkigheid
ik heb er meer aan gesleuteld dan dat ik er tot nu toe op gereden heb dus ik heb hem zeker weten niet zelf gemold
en daarbij
ik ben ook nog een beginner dus spring zeker niet hoog en niet onmundig/hard
Polaris outlaw 525 IRS
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

JohnBeton schreef:Vraag eens aan Sharky, die had nog onderdelen van een Z400, misschien heeft hij het nog liggen.
Ik heb dat inderdaad wel liggen :idea:
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

wat gaat die kosten?
Polaris outlaw 525 IRS
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Robby schreef:
Fré schreef:Ja akkoord, maar ik neem het zekere voor het onzekere en gebruik gewoon een nieuwe. Voor een kleine 300 euro kan je echt niet sukkelen, en moet je niet afgaan op "hear-say" of goede ervaringen of noem maar op, die mijns inziens nog altijd delicater zijn dan de zekerheid van een spliksplinternieuwe.
300€ voor een originele krukas? die vind ik echt goedkoop? of is suzuki daarion dan toch goedkoper als een yamaha? als het maar 300€ zou ik ook niet twijfelen.
greetz
hotrods stroker crank 250 euro! dus voor 100 euro extra heb je gewoon een nieuw krukas en moete niet gaan twijfelen over hun 'revisie' waar ik toch altijd mijn twijfels over trek als ik de persoon niet goed ken.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Plaats reactie