project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quadverslaafde
-
- Toeschouwer
komt goed zie ik al
Laatst gewijzigd door FD performance op zo 04 mar, 2007 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Expert
ik heb net nog wat fotos gemaakt toen ik de quad buiten in het licht had staan die zal ik vandaag ook nog even posten.
k heb de balljoints en dergelijke nu vast staan en afgesteld op negatieve camber (op advies van austin wilson).
het enige wat ik voor het frame nog mis zijn 4 busjes voor de bovenste a-armen en 2 ringen die m'n dualrate veren van elkaar scheiden.
dat komt volgend weekend allemaal als het goed is.
en natuurlijk het motorblok.
dat ligt momenteel bij de plaatselijke motorzaak om de carter helfden van elkaar te halen zodat ik kan onderzoeken wat er fout is met de schakel klok.
mocht ik die dinsdag terug krijgen dan kan ik hopelijk het hele spul volgend weekend klaar hebben
k heb de balljoints en dergelijke nu vast staan en afgesteld op negatieve camber (op advies van austin wilson).
het enige wat ik voor het frame nog mis zijn 4 busjes voor de bovenste a-armen en 2 ringen die m'n dualrate veren van elkaar scheiden.
dat komt volgend weekend allemaal als het goed is.
en natuurlijk het motorblok.
dat ligt momenteel bij de plaatselijke motorzaak om de carter helfden van elkaar te halen zodat ik kan onderzoeken wat er fout is met de schakel klok.
mocht ik die dinsdag terug krijgen dan kan ik hopelijk het hele spul volgend weekend klaar hebben
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert